کد خبر: 833927
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۲
با حضور در محل حادثه؛
شهردار تهران بابیان اینکه در دقایق اولیه آتش نشانان با حضور در محل حادثه اقدام به خاموش شدن آتش کردند، تصریح کرد: درحقیقت یکی ازکارهای خوب این بود که افراد عادی به سرعت از محل حادثه خارج شدند اما متاسفانه آتش نشانان در محل حادثه محبوس هستند.
شهرنوشت: محمدباقر قالیباف باحضور در محل حادثه ساختمان پلاسکو با اظهار تاسف از این حادثه گفت: این آتش سوزی براساس اطلاعات داده شده ساعت 7 و 59 دقیقه صبح اتفاق افتاده که آتش نشانان در کمتر از 2 دقیقه و2 ثانیه به محل حادثه رسیدند .

شهردار تهران بابیان اینکه در دقایق اولیه آتش نشانان با حضور در محل حادثه اقدام به خاموش شدن آتش کردند، تصریح کرد: درحقیقت یکی ازکارهای خوب این بود که افراد عادی به سرعت از محل حادثه خارج شدند اما متاسفانه تنها آتش نشانان در محل حادثه محبوس هستند.

وی ادامه داد: متاسفانه آتش نشانان همکار من با احساس مسوولیتی که داشتند و برای تخلیه و اطمینان کامل درمحل حادثه حضور داشتند، دچار حادثه شده اند که آمار قطعی فعلا نداریم.
 
شهردار تهران با بیان اینکه مردم به برخی ازشایعات درفضای مجازی توجه نکنند ، تصریح کرد : همکاران آتش نشان من تمامی تلاش خود را کردند تا بتوانند مردم محبوس در آتش را نجات دهند .این درحالی است که بقیه اطلاعات در خصوص این حادثه از سوی سخنگوی آتش نشانی و رسانه های رسمی را اعلام می کنیم .
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار