کد خبر: 833923
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۲
استاندار آذربایجان غربی :
استاندارآذربایجان غربی گفت: آذربایجان غربی برای ساخت دوصحن متبرک در کربلا ونجف اشرف کمک مالی می کند که در این راستا مشارکت در ساخت 2 صحن عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری (س) در کربلا و حضرت فاطمه (س) در نجف اشرف از جمله آن هاست.

به گزارش جوان ،قربانعلی سعادت  در جلسه شورای اداری استان که عصر امروز در محل استانداری آذربایجان غربی برگزار شد گفت: بسیاری از استان‌ها در بازسازی عتبات عالیات گام‌های بزرگی برداشته‌اند ولی استان آذربایجان غربی با وجود ارادت مردم نسبت به اهل بیت (ع) در این ثواب الهی سهم کمی داشته‌اند و باید همانند دیگر زمینه‌ها در این زمینه خیرات کنیم وچراکه عزیز شمردن شعائر الهی سبب عزت خودمان می‌شود.

وی افزود: با توجه به مشکلاتی که از اوایل انقلاب اسلامی از جمله درگیر بودن مستقیم استان در جنگ تحمیلی،بمباران برخی شهرهای استان در دوران جنگ، وجود گروهک های ضدانقلاب، هجوم آوارگان عراقی به استان و ... برای آذربایجان غربی وجود داشته است این استان در امر مشارکت در اجرای پروژه های بازسازی عتبات درگذشته آنچنان که باید و شاید فرصت فعالیت نداشته است فلذا در این راستا، استان آمادگی دارد که با کمک و مشارکت مردم و همت مسئولان این امر را جبران نماید.

استاندار آذربایجان غربی گفت: آذربایجان غربی بر اساس مصوبه جلسه ستاد بازسازی عتبات عالیات استان به سهم خود در توسعه و بازسازی در ساخت یکهزار متر مربع از صحن عقیله بنی هاشم در کربلا به مبلغ ۴میلیارد تومان و یکهزار مترمربع  از صحن حضرت زهرا (س) در نجف اشرف به مبلغ ۳میلیارد تومان مشارکت می کند.

وی افزود: زیرسازی و اسفالت ۲ کیلومتر از اطراف حرم امامین عسکریین(ع) توسط ستاد استان با هزینه تقریبی ۲ میلیارد تومان از دیگر اقدامات این ستاد در بازسازی عتبات عالیات است.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر