کد خبر: 833874
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۶
ترامپ فردا تحليف مي‌كند و رسماً رئيس‌جمهور امريكا مي‌شود. وي هر قدم كه به كاخ سفيد نزديك‌تر مي‌شود، تلاش‌ها براي مشروعيت‌زدايي از او بيشتر مي‌شود.
ترامپ فردا تحليف مي‌كند و رسماً رئيس‌جمهور امريكا مي‌شود. وي هر قدم كه به كاخ سفيد نزديك‌تر مي‌شود، تلاش‌ها براي مشروعيت‌زدايي از او بيشتر مي‌شود. گفته مي‌شود قرار است فردا 200 هزار نفر همزمان با مراسم  تحليف او در شهرهاي مختلف امريكا تظاهرات كنند. در حالي كه يك معترض ديروز در اعتراض به رياست جمهوري ترامپ خود را به آتش كشيد، سامر زرووس زني كه ترامپ را متهم به تعرض كرده بود از او شكايت كرد. پوتين گفته كساني كه عليه ترامپ پرونده‌سازي مي‌كنند، از فاحشه هم بدترند.

شمار نمايندگان دموكراتي كه حضور در مراسم تحليف دونالد ترامپ را تحريم كرده‌اند، به بيش از ۵۰ نفر رسيد و حالا مشاور «جان كري»، وزير خارجه امريكا هم گفته كه كري نيز قصد ندارد فردا در مراسم تحليف ترامپ شركت كند. همزمان يكي از شركت‌كنندگان سابق برنامه تلويزيوني «كارآموز» (اپرنتيس) كه دونالد ترامپ را به تعرض جنسي متهم كرده بود، شكايتي داير بر «افترا» عليه او تسليم دادگاه كرده است. به گزارش بي‌بي‌سي، سامر زرووس كه ادعا مي‌كند رئيس‌جمهور منتخب امريكا در سال ۲۰۰۷ خود را به او تحميل كرده بود، مي‌گويد، ترامپ در مورد رفتارش با او به مردم امريكا دروغ گفته است در اين دعوي كه زرووس آن را در يك كنفرانس خبري اعلام كرد، ادعا شده ترامپ «يك دروغگو و زن‌ستيز» است. خانم زرووس او را متهم به «تخريب وجهه و تحقير» خود كرده است.

از طرف ديگر در حالي كه معترضان به ترامپ خود را براي تظاهرات عليه او همزمان با مراسم تحليف آماده مي‌كنند، يك معترض عليه او هم در مقابل هتل دونالد دي‌.‌سي خود را به آتش كشيد. اين معترض در حالي كه شعارهايي عليه ترامپ اعلام مي‌كرد، خود را به آتش كشيد و كاركنان هتل با مشاهده اين حادثه با پليس و مأموران آتش‌نشاني تماس گرفتند. اقدامات عليه رئيس‌جمهور جديد امريكا به جايي رسيده كه ولاديمير پوتين رئيس‌جمهوري روسيه دولت كنوني امريكا را به تلاش براي تضعيف ترامپ از طريق نشر اتهام‌هاي كذب عليه او متهم كرده است. پوتين در يك نشست خبري در مسكو، اتهام‌‌هاي اخير كه با عنوان پرونده يا دوسيه ترامپ مطرح شده است را بخشي از تلاش دولت باراك اوباما براي «تضعيف مشروعيت رئيس‌جمهوري منتخب» به رغم پيروزي «قانع‌كننده» او دانست. پوتين هرگونه ارتباط ميان رئيس‌جمهوري منتخب امريكا و مسكو را رد كرد و گفت: ادعاهاي جنسي مطرح شده «دروغ محض» است. وي با رد محتويات پرونده‌اي كه اخيراً عليه ارتباط مسكو با دونالد ترامپ منتشر شده، كساني كه دستور آن را دادند «بدتر از فاحشه» توصيف كرد. پوتين به شوخي گفت: «كارگران جنسي روسيه، بهترين در جهان» هستند اما باور نمي‌كنم كه ترامپ با هيچ‌كدام از آنها ملاقات كرده باشد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار