کد خبر: 833848
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۹
معاون مركز برنامه‌ريزي و فناوري اطلاعات آموزش و پرورش از اجراي طرح كارنامه الكترونيكي به صورت آزمايشي خبر داد.
فريبرز حميدي، معاون منابع انساني مركز برنامه‌ريزي، منابع انساني و فناوري اطلاعات وزارت آموزش و پرورش در خصوص «اجراي طرح آشنايي معلمان و مديران مدارس با هوشمند‌سازي» اظهار داشت: مرحله اول آموزش هوشمند‌سازي مدارس به معلمان، از دهم شهريور ماه سال جاري براي 10 هزار نفر اجرا شد.

وي افزود: ‌آگاه‌سازي معلمان نسبت به چارچوب و مفاهيم كليدي مانند ايجاد درك مشترك و توانمندسازي مديران و مدارس هوشمند از جمله اهداف اين طرح است.
حميدي يادآور شد: در اين مرحله از طرح، 10 هزار معلم با هوشمند‌سازي آشنا شدند؛ ضمن اينكه مرحله دوم اين طرح از ابتداي بهمن با آموزش حدود 140 هزار نفر از معلمان آغاز مي‌شود.
معاون منابع انساني رئيس مركز برنامه ريزي، منابع انساني و فناوري اطلاعات وزارت آموزش و پرورش با اشاره به برگزاري مرحله سوم طرح آموزش معلمان و مديران با سيستم هوشمند‌سازي مدارس خاطر نشان كرد: مرحله سوم اين طرح براي تمام معلمان اجرا مي‌شود كه اجراي آن در سال 96 انجام خواهد شد.

حميدي در پاسخ به اين پرسش كه «چه زماني كارنامه دانش‌آموزان و نتايج آنها در سامانه آموزش و پرورش براي والدين قابل رصد خواهد بود؟»، تصريح كرد: زيرساخت‌هاي اين موضوع آماده شده است و مرحله پايلوت اين طرح در حال اجراست و تلاش مي‌كنيم ارتباط والدين و مدرسه صورت گيرد و آن را اجرا كنيم. پيش‌بيني مي‌كنيم در همين سال تحصيلي جاري تعداد ديگري از مدارس را پوشش دهيم و اميدواريم بتوانيم براي سال تحصيلي آينده اين طرح را در همه مدارس اجرا كنيم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار