کد خبر: 833787
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۰
معاون امور عمرانی استاندار بوشهر از ساخت ورزشگاه بین‌المللی فوتبال ساحلی در بوشهر خبرداد.
سید محمد حسن باستی با بیان اینکه توسعه زیرساخت‌های ورزشی در استان بوشهر در اولویت قرار دارد گفت: برای این مهم شاخص‌هایی برای تامین فضای ورزشی تدوین شده است.

وی با بیان اینکه فوتبال ساحلی استان بوشهر از جایگاه مهمی در کشور و جهان برخوردار است افزود: با توجه به ظرفیت استان ساحلی بوشهر و وجود زیرساخت‌های لازم، تورنمنت جهانی فوتبال ساحلی در دهکده گردشگری بوشهر برگزار می‌شود

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با بیان اینکه فضاهای ورزشی در استان بوشهر غیر قابل مقایسه با سه سال گذشته است گفت: با مشارکت شهرداری‌ها بر اساس شاخص‌های تعیین شده محلات مختلف شهری دارای زمین ورزشی چمن شده‌‌اند.

باستی با بیان اینکه زیرساخت تمام ورزش‌های در استان بوشهر مورد توجه قرار دارد گفت: ایجاد زیرساخت‌های فوتبال مورد توجه ویژه است بگونه‌ای که هیچ روستایی بالای ۵۰۰ نفر جمعیت در استان بوشهر بدون زمین چمن مصنوعی فوتبال نیست و این در حالی است که در محلات شهرها این طرح مورد توجه قرار دارد.

معاون عمرانی استاندار بوشهر با بیان اینکه این ورزشگاه بر اساس استانداردهای جهانی ساخته می‌شود تاکید کرد: در ورزشگاه فوتبال ساحلی بوشهر شاخص‌های استاندارد فیفا و فدراسیون فوتبال ایران رعایت می‌شود.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار