کد خبر: 833765
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۲
فرمانده انتظامی اردبیل مطرح کرد
فرمانده ‌انتظامی ‌اردبیل گفت: با تلاش‌های ماموران نیروی انتظامی، ‌فرهنگسازی و آگاهی‌دهی عمومی، امسال وقوع جرائم مرتبط با سرقت در استان ۱۰ درصد کاهش یافته ‌است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل،سردار حسین عبدی در آیین معارفه فرمانده انتظامی شهرستان نمین اظهار داشت: در 10 روز گذشته تعداد 170 فقره سرقت در سطح استان اردبیل کشف و ضبط شده و در این ارتباط 17 سارق و 20 مال‌خر دستگیر شدند.

وی با اشاره به کاهش سرقت در سطح ‌اردبیل بیان کرد: با تلاش‌های ماموران نیروی انتظامی و ‌فرهنگسازی و آگاهی‌دهی عمومی، امسال وقوع جرائم مرتبط با سرقت در استان 10 درصد کاهش یافته ‌و تلاش می‌کنیم با توسعه اقدامات در این حوزه شاهد کاهش هر چه بیشتر این جرائم در اردبیل باشیم.

فرمانده ‌انتظامی استان اردبیل از افزایش جرائم در حوزه سایبری خبر داد و افزود:‌ یکی از جرائمی که فراوانی آن نسبت به سال گذشته رشد داشته ‌جرم در فضای سایبری بوده به طوری که 90 درصد رشد را در حوزه این جرائم داریم که البته 95 درصد این جرائم کشف شده است.

عبدی با بیان اینکه از ابتدای د ی‌ماه 50 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان اردبیل کشف و ضبط شده است، تصریح کرد: صبح امروز 8 کیلوگرم مواد مخدر از ‌نوع تریاک در جاده سرچم در شهرستان خلخال ‌کشف شد و تا به این لحظه ‌14 نفر دستگیر و 3 ‌خودرو در این زمینه متوقف شده است.

فرماندار شهرستان نمین نیز در این آیین با بیان اینکه شهرستان نمین از لحاظ ظرفیت‌ها و قابلیت‌های صنعتی و گردشگری حائز امتیازات بالا و مطلوب برای جذب سرمایه‌گذار است، گفت: تامین امنیت عمومی و حمایت از سرمایه‌گذار از بعد انتظامی و امنیتی سبب سرازیر شدن آنها به سمت شهرستان نمین می‌شود.

فرهاد عبدالعلی‌پور با قدردانی از اقدامات و فعالیت‌های نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت در جامعه اظهار کرد: اقدامات به‌موقع و صادقانه نیروهای پلیس زمینه‌ساز رفع دغدغه‌ها و نگرانی‌های عمومی شده و آرامش خاطر آنها را مهیا می‌کند که این اقدامات زمینه‌ساز افزایش اعتماد عمومی به نیروی انتظامی شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر