کد خبر: 833762
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۶
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اردبیل:
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان اردبیل گفت: به منظور عرضه سوخت‌های باکیفیت و استاندارد، به صورت مرتب کنترل کیفیت و سنجش در جایگاه‌های سوخت‌رسانی استان اردبیل انجام می‌گیرد.

سیدحجت مدنی  در گفت‌و‌گو با خبرنگار جوان آنلاین در اردبیل اظهار کرد: توزیع بنزین‌های مصرفی در استان اردبیل کاملا استاندارد و مطابق با استاندارد تعیین شده است و از این لحاظ جای هیچ گونه نگرانی نیست و تمام استانداردهای لازم در استان اردبیل از لحاظ کنترل کیفیت توزیع فرآورده‌های نفتی کسب شده است.

وی افزود: پالایشگاه‌های موجود در کل کشور محدود و کاملا مشخص هستند و سوخت موجود استان اردبیل که در جایگاه‌های توزیع عرضه می‌شود از طریق پالایشگاه‌های تعیین شده تأمین می‌شود بنابراین سوختی که در سایر استان‌های کشور مصرف می‌شود همان سوخت‌ها در استان اردبیل نیز مورد مصرف قرار می‌گیرند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان اردبیل تصریح کرد: در جایگاه‌های مختلف استان واحدهای کنترل کیفیت، سنجش و ارزیابی سوخت وجود دارد و وظیفه این واحدها بازدید سرزده و کنترل کیفیت جایگاه‌های مختلف سوخت در استان است تا در صورت مشاهده هرگونه آلودگی و خارج بودن از حد استاندارد یا داشتن درصدهای نامناسب از موارد تعیین شده از پخش سوخت ممانعت به عمل آورند.

مدنی با تاکید بر ارزیابی متعدد کیفیت سوخت از لحاظ ساختار مناسب و کیفیت افزود: برنامه‌های شرکت نفت سیاست‌های کلان  و سراسری که مربوط به کل کشور است می‌باشد و برنامه‌های تعیین شده شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفت مربوط به حوزه استان‌ها نیست و تمام تصمیم‌گیری‌های اجرایی در تمام 37 منطقه موجود کشور اجرا و عملیاتی می‌شود.

وی از عرضه نشدن بنزین سوپر در برخی از جایگاه‌های توزیع بنزین استان خبر داد و گفت: به دلیل تولید پایین این نوع بنزین‌ها با کمبود و محدودیت‌هایی در پخش بنزین سوپر روبه‌رو هستیم که این مشکل تنها مختص به استان اردبیل نیست و به دلیل تولید پایین این نوع بنزین‌ها امکان پخش در تمام جایگاه‌های عرضه سوخت وجود ندارد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان اردبیل اظهار کرد: تمام تلاش مجموعه شرکت نفت تولید و عرضه سوخت‌های پاک با کمترین آلاینده‌ است و سیاست کلی وزارت نفت بر این اساس است تا با تولید و عرضه سوخت‌هایی که آلایندگی کمتری دارند در برقرای محیط سالم و هوای پاک به شکل مطلوب و مناسب نقش بزرگی در این راستا ایفا کند.

مدنی عنوان کرد: بهترین و نزدیکترین راه برای کاهش میزان آلودگی هوا استفاده کمتر از وسائل نقلیه شخصی و بهره‌گیری از وسائل نقلیه عمومی است تا با مصرف مناسب و کم فرآورده‌های نفتی، علاوه بر صرفه‌جویی در مصرف انرژی، در برقراری هوای پاک و محیطی سالم که از مهمترین مباحث مربوط به زندگی و آیندگان است اقدام عملی انجام شود.

وی با اشاره به کسب موفقیت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان در طول سه سال گذشته افزود: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان اردبیل در طول سه سال متوالی موفق به کسب تندیس لوح سیمین به علت رعایت استقرار صنعت سبز و پاک دوستدار محیط زیست در بین هشت منطقه از مناطق شرکت گردیده است.

مدنی با گرامیداشت هفته هوای پاک، ابراز امیدواری کرد: با بهبود وضعیت مصرف سوخت در سطح کشور و صرفه‌جویی در مصرف ذخایر انرژی که نیازمند فرهنگ‌سازی بهتر و بیشتر است، کمک شایانی در استقرار هوای پاک و محیط زیستی سالم انجام پذیرد و از آلودگی هوا در استان اردبیل که با تبدیل شدن به کلانشهر به شدت با این خطر مواجه است جلوگیری به عمل آید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر