کد خبر: 833760
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۷
مدیر روابط عمومی و امور استان‌های ستاد اقامه نماز کشور:
مدیر روابط عمومی و امور استان‌های ستاد اقامه نماز کشور گفت: میزبانی استان اردبیل در اجلاس سراسری نماز نیاز به وفاق مسئولان استان اردبیل دارد تا با تلاش و جدیت بیشتر زمینه این میزبانی فراهم آید.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، مسعود دریس در پاسخ به سوالات خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: میزبانی اجلاس سراسری نماز فرآیند خاص و تعریف شده ای دارد که در گام اول باید پیشنهادی از سوی نماینده ولی فقیه و استاندار مطرح شود تا با طرح موضوع در جلسات ستاد اقامه نماز کشور و هیئت امنا میزبانی استانی برای این اجلاس سراسری به تائید برسد.

وی ادامه داد: در کنار تامین امکانات باید یک فضای هم‌افزایی و همگرایی در استان برای برگزاری این اجلاس فراهم آید تا به دنبال درخواست اولیه و طرح موضوع در هیئت امنا زمینه تصویب نهایی برای این میزبانی فراهم آید.

مدیر روابط عمومی و امور استان‌های ستاد اقامه نماز کشور با بیان اینکه استان‌هایی همچون هرمزگان، گیلان و سمنان برای میزبانی اجلاس سراسری اعلام آمادگی کرده اند خاطرنشان کرد: حتی در مصلی و یک فضای گسترده می‌توان زمینه برگزاری این اجلاس را فراهم کرد که در مجموع این کار نیاز به وفاق استانی دارد.

دریس در مورد وضعیت نمازخانه‌های بین راهی و مراکز خدمات بین راهی بیان کرد: باید تلاشی جدی انجام داد تا با همکاری دستگاه‌ها و نهادهای مختلف و گزارش‌هایی که خود مردم از نمازخانه‌های بین راهی ارائه می‌کنند به سرعت شرایط مطلوبی را در این حوزه فراهم کرد.

وی از همت و تلاش حجت الاسلام قرائتی برای توسعه فرهنگ نماز با هدف بسیج تمام امکانات و شرایط فراهم شده در جامعه برای توسعه فرهنگ نماز خبر داد و اظهار داشت: سال‌هاست که حجت الاسلام قرائتی تمام هم و غم خود را در دو حوزه توسعه فرهنگ نماز و اعتلای قرآن گذاشته است که ضرورت دارد همه در تقویت این جبهه تلاش و مجاهدت کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر