کد خبر: 833728
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۶
فرماندار شهرستان مهد‌یشهر گفت: دهه مبارکه فجر فرصتی مناسب برای دمیدن امید در جامعه، نمایش عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی است.
حسن ارگی افزود: همزمان با سراسر کشور، برنامه های متنوع و متعددی به مناسبت گرامیداشت دهه فجر در شهرستان مهدیشهر برگزار می شود.
وی گفت: دستگاه های اجرایی و سازمان های مردم نهاد برای گرامیداشت دهه مبارک فجر، افزایش آگاهی و شناخت نسل جوان نسبت به آرمان های انقلاب اسلامی را مدنظر قرار دهند.
‎ ارگی اضافه کرد: دهه فجر انقلاب اسلامی فرصت مناسبی است تا اهداف و ارزش‌های انقلاب برای نسل جوان و نوجوان امروز به درستی تبیین و تشریح شود و در کنار بررسی و مرور کارنامه عملکرد انقلاب اسلامی، می توان رشادت های شهیدان و ایثارگران دوران انقلاب و دفاع مقدس را برای جامعه امروزی ملموس‌تر کرد.
فرماندار مهدیشهر تصریح کرد: در جامعه امروز مسوولان وظیفه دارند تا دستاوردها و پیشرفت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، پژوهشی، صنعتی و توان‌ دفاعی برای مردم تبیین و تشریح کنند.
ارگی با بیان این که دهه فجر فرصتی ارزشمند برای شناساندن آرمان‌ها، ارزش‌ها و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به همه مردم آزدای خواه جهان است، گفت: همه مدیران دستگاه‌های اجرایی باید عملکردی داشته باشند تا رضایتمندی مردم فراهم شود تا به یقین، نظام اسلامی ایران به عنوان نظامی مردمی و با دستاوردهای بزرگ به مردم سراسر جهان معرفی شود.
وی افزود: در شرایطی که دشمنان نظام درصدد ایجاد اختلاف و بذر ناامیدی در جامعه هستند، با تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و خدمات دولت به مردم، توطئه دشمنان نقش برآب می‌شود.
ارگی ادامه داد: در تدارک برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی در شهرستان مهدی‌شهر باید تدابیری اتخاذ شود تا حضور نسل جوان و نوجوان در این آیین ملموس باشد زیرا حضور این قشر می تواند نشان دهنده محبوبیت نظام جمهوری اسلامی در نسل های سوم و چهارم انقلاب باشد.
فرماندار مهدیشهر با اشاره به فعالیت کمیته‌های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در این شهرستان، افزود: با تلاش، برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های صورت گرفته، برنامه‌های متنوعی همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی توسط کمیته‌های دهه فجر در این شهرستان برگزار می‌شود و طرح هایی برای افتتاح و آغاز عملیات اجرایی همزمان با دهه فجر امسال در نظر گرفته شده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر