کد خبر: 833708
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۸
مدير گروه استعدادهاي درخشان دانشگاه صنعتي شاهرود خبرداد:
مدير گروه استعدادهاي درخشان دانشگاه صنعتي شاهرود از اعطاي وام تحصيلي تا دو برابر سقف مجاز به دانشجویان ممتاز و نخبه در این دانشگاه خبر داد.
 دكتر سعيده فردوسي به برخی خدمات ارائه شده به دانشجویان ممتاز اشاره و اظهار کرد: دفتر استعدادهاي درخشان دانشگاه صنعتي شاهرود با هدف شناسايي، حمايت و هدايت دانشجويان ممتاز فعالیت‌ می‌کند.
وی با بيان اين كه اين گروه زير نظر معاونت آموزشي فعاليت مي‌كند، افزود: شناسايي، حمايت و هدايت دانشجويان ممتاز دانشگاه و فراهم كردن امكانات رفاهي و آموزشي براي اعتلاي سطح علمي آنها و ارائه تسهيلات خاص تحت شرايط آيين‌نامه‌ها و دستورالعمل‌هاي مربوطه هدف اصلي گروه استعدادهاي درخشان در دانشگاه صنعتي شاهرود است.
مدير گروه استعدادهاي درخشان دانشگاه صنعتي شاهرود در خصوص ادامه تحصيل دانشجويان ممتاز در مقاطع بالاتر كه تحت عنوان پذيرش بدون آزمون در مقطع كارشناسي ارشد و دكترا اجرا مي‌شود نیز گفت: هر ساله دانشگاه صنعتي شاهرود طي اطلاعيه‌اي فراخوان پذيرش بدون آزمون در اين دانشگاه را اعلام مي‌كند و از بین بیش از صد متقاضي كه همگي از دانشجويان ممتاز هستند تعدادي را براي ادامه تحصيل در مقاطع بالاتر به صورت بدون آزمون مي‌پذیرد.
فردوسي اعطاي خدمات رفاهي و به خصوص خدمات خوابگاهی به دانشجويان ممتاز و استعدادهاي درخشان را از جمله تسهيلات اين گروه به دانشجویان نخبه برشمرد و اضافه کرد: اعطاي وام تحصيلي تا دو برابر سقف مجاز يكي ديگر از تسهيلات اختصاص داده شده به دانشجويان ممتاز است که کلیه اقدامات لازم برای اختصاص وام و معرفي به صندوق رفاه توسط گروه استعدادهاي درخشان انجام مي‌شود.
وی ادامه داد: همچنين در پايان هر نيمسال تحصيلي اسامي دانشجويان ممتاز نوبت دوم جهت استفاده از تخفيف شهريه از سوی این گروه به امور مالي داشگاه اعلام مي‌شوند.
مدير گروه استعدادهاي درخشان دانشگاه صنعتي شاهرود از حمايت از دانشجويان ممتاز باهدف شركت در مسابقات و المپيادهاي علمي خبر داد و خاطرنشان كرد: انجام اقدامات لازم جهت ثبت‌نام و اعزام دانشجويان به جشنواره‌ها، مسابقات و المپيادهاي دانشجويي در طي هر سال تحصيلي و تسهیل در حضور نخبگان دانشجویی در این جشنواره‌ها از دیگر فعالیت‌های این گروه است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر