کد خبر: 833665
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۵
ف.گ.ك كه نزديك به 2/5 سال پيش به عنوان عضو هيئت مديره و مديرعامل شركت فروشگاه‌هاي زنجيره‌اي رفاه انتخاب شد، براساس اسناد موجود، رقمي بالغ بر 24 ميليون تومان به صورت ماهانه دريافتي دارد.
به گزارش شفاف، با وجود ادعاي دستگاه‌هاي مختلف در مورد برخورد با نجومي‌‌بگيران، اما ظاهراً ماجراي دريافتي‌هاي نجومي مديران دولتي ادامه دارد و گويا قرار نيست در اين زمينه اقدامي جدي از سوي مسئولان صورت بگيرد. از زماني كه فيش‌هاي نجومي مديرعامل بانك رفاه رونمايي شد و پس از آن نيز وام‌هاي ميليوني بيمه ايران و ماجراي اختلاس در صندوق ذخيره فرهنگيان، حالا در جديدترين ورژن از اتفاقات رخ داده از اين دست در دستگاه‌هاي دولتي، فيش حقوقي مديرعامل يك فروشگاه بزرگ زنجيره‌اي نشان مي‌دهد روند دريافت حقوق‌هاي نجومي همچنان ادامه دارد.  وي نزديك به 2/5 سال پيش به عنوان عضو هيئت مديره و مديرعامل شركت فروشگاه‌هاي زنجيره‌اي رفاه از سوي بانك ملي ايران انتخاب شد. فيش‌هاي حقوقي وي نشان مي‌دهد نامبرده رقمي بالغ بر 24 ميليون تومان به صورت ماهانه دريافتي دارد.

جمع مزاياي دريافتي گل‌زاده در فروشگاه رفاه حدود 19 ميليون تومان است كه رقمي بالغ بر 3 ميليون و 800 هزار تومان هم در بن‌هاي رفاه به صورت ماهانه شارژ و رقمي بالغ بر يك ميليون و 800 هزار تومان نيز به عنوان كارانه غيرنقدي به حساب آقاي مدير عامل واريز مي‌شود.  دريافت حقوق چند ده ميليوني از سوي مدير عامل فروشگاه رفاه در حالي است كه رسانه‌ها گزارش داده‌اند بر اساس آمار منتشر شده، شركت فروشگاه‌هاي رفاه در سال مالي منتهي به 30 مهرماه 92 (از 30 مهرماه 91 تا 30 مهرماه 92) حدوداً 29 ميليارد تومان سوددهي خالص داشته است اما پس از انتصاب گل زاده به عنوان رئيس هيئت مديره، سود اين شركت در سال مالي منتهي به 30 مهر سال 93 به حدود 17 ميليارد تومان رسيد.  

در اين ميان برخي حاميان مديريت گل‌زاده در فروشگاه‌هاي رفاه معتقدند كاهش سود در سال 93 ارتباط چنداني با مديريت مديرعامل جديد نداشته و اطلاعات سال مالي منتهي به 30 مهر 93 زماني استخراج شده است كه گل‌زاده تنها دو ماه قبل به عنوان مديرعامل معرفي شده بود. اما روند كاهش سود شركت فروشگاه‌هاي رفاه در سال 94 نيز ادامه پيدا كرد. بر اساس جديدترين اطلاعات مالي حسابرسي‌شده از شركت فروشگاه‌هاي رفاه سود خالص اين شركت در سال مالي منتهي به 30 مهر سال 94 نيز با كاهشي جدي مواجه بوده و به حدود 15 ميليارد تومان رسيده است، البته بر اساس گفته‌هاي برخي منابع كه تلويحاً از سوي مسئولان شركت فروشگاه‌هاي رفاه نيز مورد تأييد قرار گرفته، بخش كلاني از سود سال مالي منتهي به 30 مهرماه سال 93 به دليل واسطه‌گري در توزيع سبد كالا بوده كه از سوي دولت به اين فروشگاه اعطا شده است كه با كسر اين مبلغ از سود خالص اين شركت در سال 93، نتايج نگران‌كننده‌اي براي اين شركت اقتصادي بزرگ به‌دست خواهد آمد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار