کد خبر: 833623
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۴
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان از تشکیل مجمع نخبگان امر به معروف و نهی از منکر در مرکز استان و شهرستان‌ها خبر داد.

محمود الله‌مرادی گفت: 634 هسته یادآوران معروف با عضویت 5 هزار و 810 نفر تشکیل شده است که تلاش‌های آموزش‌ و پروش کردستان در این زمینه قابل تقدیر است.

وی افزود: یادآوران معروف نیز در 2 هزار و 500 مدرسه استان تشکیل شده است هر چند انتظار داریم که آموزش و پرورش استان در راستای تشکیل و فعال‌سازی این مهم در سایر مدارس هم اقدام کند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان خاطرنشان کرد: به منظور ترویج هرچه بیشتر امر به معروف و نهی از منکر در سطح دانشگاه‌ها، جلسات متعددی با محوریت دانشگاه کردستان برگزار کرده‌ایم و کارهای زیربنایی در همین راستا در سطح دانشگاه‌ها انجام گرفته است.

الله‌مرادی با بیان اینکه 70 هسته یادآوران معروف با عضویت بیش بر 700 نفر در استان فعالیت می‌کنند، افزود: مجمع دبیران امر به معروف و نهی از منکر هم در پنج شهرستان استان تشکیل شده است.

وی گفت: کانال تلگرامی ستاد امر به معروف و نهی نیز فعال شده است که در حال حاضر بیش از 600 عضو دارد و این میتواند بستری برای ترویج فریضتین امر به معروف و نهی از منکر در بستر فضای مجازی باشد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان تصریح کرد: مسابقات ورزشی، فرهنگی و غیره نیز به صورت هفتگی در قالب‌های مختلف و با هدف ترویج و نهادینه کردن هرچه بیشتر فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در سطح استان برگزار می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار