کد خبر: 833603
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰
بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با انجام پروژه‌ی بسیار مهم آب‌رسانی در مناطق محروم استان، مرهمی برای خشکسالی‌های اخیر ایجاد کرده است.

همايون نخعي‌نژاد معاون هماهنگي امور عمراني استانداري خراسان جنوبي با عنوان کردن اين مطلب گفت: خراسان جنوبي يكي از محروم‌ترين مناطق كشور است كه بايد مورد توجه جدي نهادهاي خير و تلاشگر براي آباداني و بهبود وضعيت مردم قرار بگيرد.

وي با اشاره به اين‌كه با خشكسالي‌هاي به‌وجود آمده طي سال‌هاي اخير در اين استان مشكلات عديده‌اي براي مردم به‌وجود آمده است، گفت: عملكرد بنياد بركت در سرمايه‌گذاري و ايجاد اشتغال در اين مناطق خوب بوده است و توانسته قدم‌های اثرگذاری بردارد.

معاون عمراني استانداري خراسان جنوبي با بيان اين‌كه انتظار اين است كه در مناطق محروم‌تر استان از جمله نهبندان و سربيشه، فعاليت‌ها و اقدامات بيش‌تري براي مسایل آموزشي و بهداشتي تدارك دیده شود، افزود: پروژه‌ی آب‌رساني در اين مناطق محروم جاي قدرداني و تشكر ويژه دارد چرا كه با توجه به خشكسالي‌هاي اخير توانسته كمك‌هاي فراواني به مردم بكند.

وي با اشاره به غني بودن استان در بخش معادن، از مسئولان بنياد بركت درخواست كرد در حوزه‌ی معادن و ايجاد اشتغال در اين بخش سرمايه‌گذاري و فعاليت بيش‌تري داشته باشد.

نخعي‌نژاد با بيان اين‌كه بايد با همت نهادها و بنيادهاي جهادي، چهره‌ی محرومیت از مناطق محروم استان خراسان جنوبی را برطرف کرد، گفت: واقعاً خراسان جنوبي نيازمند توجه بيش‌تر و جدي‌تر نهادهای حمایتی کشور مانند بنیاد برکت جهت امور آموزشي، بهداشتي و توليد است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار