کد خبر: 833602
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۹
نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: رشد بودجه استان سمنان در سال 96 نسبت به سال گذشته کمتر از 10 درصد است.

احمد همتی افزود: این در حالی است که بودجه سال 95 استان سمنان نسبت به سال 94 بیش از 45 درصد رشد داشت، بودجه استان سمنان در بین دیگر استان های کشور در رتبه سی ام قرار دارد و رتبه خوبی ندارد.

وی با بیان این که یکی از دلایل کم بودن این بودجه کم بودن جمعیت استان سمنان است، افزود: باید این بودجه افزایش پیدا کند و رتبه استان سمنان نباید آخر جدول باشد.

نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس با اشاره به شکل گیری سامانه نوینی برای بخش مالیاتی کشور، گفت: سامانه مالیاتی جدیدی در کشور در دست اقدام است و با ایجاد این سامانه، فرار از مالیات از بین می رود و نظام مالیاتی اصلاح می شود.

همتي بر هماهنگی بیشتر بین بخشی تاکید کرد و گفت: تا وقتی هماهنگی بین بخشی در استان و در کشور وجود نداشته باشد، نقص ها برطرف نخواهد شد.

ويگفت: با توجه به هزینه های جاری کل کشور، سهم همه استان ها از بودجه کل کشور بسیار ناچیز است و بودجه عمرانی استان ها کمتر از 10 درصد است. سهم اعتبارات عمرانی استان سمنان نسبت به سال های گذشته بهتر شده است، اما باز هم رتبه این استان در تخصیص بودجه استان سی ام است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار