کد خبر: 833601
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۹
آموزش راویان دفاع مقدس و نخستین دوره آموزش راویان طلاب شهر اصفهان آغاز بکار کرد.

سرپرست فرهنگسرای پایداری اصفهان با عنوان کردن اين مطلب گفت: به منظور ادامه و امتداد راه روایتگری و پرورش راویان جوان فرهنگسرای پایدار دوره های آموزشی را برگزار نموده است.
سعید صرامی با بیان اینکه در این دوره 86 نفر شرکت‌کننده حضور دارند، افزود: دوره نخست 27 نفر، دوره دوم 42 و دوره سوم 50 شرکت کننده در دوره راویان جوان حضور داشتند که این افزایش شرکت‌کنندگان، نشان‌دهنده افزایش علاقه جوانان به موضوع روایت‌گری است واین دوره از 23 دی ماه آغاز بکار نموده است.
وی با اشاره به اعطای گواهی پایان دوره به راویان تصریح کرد: حدود 50 سرفصل محتوایی ویژه این دوره‌ها از سوی فرهنگسرای پایداری سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان با همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارائه شده است.
وی بیان داشت : سعی بر این است تا راویان در روایت‌های خود بیشتر از سیره زندگی شهدا با مردم سخن بگویند که در این راستا برای نخستین بار همزمان با برگزاری دوره چهارم "روایت عشق"، دوره روایتگری طلاب و مبلغین دینی نیز با همکاری دفتر تبلیغات حوزه با حضور 30 نفر از طلاب و مبلغان دینی در حال برگزاری است.
سرپرست فرهنگسرای پایداری ادامه داد : سیره شهدا در دوره طلاب و مبلغان دینی طرح درس می‌شود تا در سخنرانی‌های خود وصیت شهدا را بازگو کنند.
صرامی تصریح کرد: برگزاری برنامه "کوله‌پشتی" روزهای پنجشنبه هر دو هفته یکبار، پرواز فانوس‌ها" در قطعات مختلف گلستان شهدا با فضاسازی و معرفی شهدای شاخص هر قطعه به مردم، نمایشگاه "جهاد خاموش" از جمله برنامه های فرهنگسرای پایداری اصفهان است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار