کد خبر: 833568
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱
با هدف کاربردی کردن سوره های قرآن در زندگی:
سلسله نشست‌های تفسیر موضوعی قرآن کریم با عنوان «دریای معرفت» و با حضور استاد ابوالفضل بهرام‌پور برگزار می‌شود.
به گزارش روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه هشت و فرهنگسرای گلستان، آشنایی عموم مردم با فرهنگ حیات‌بخش و غنی قرآنی، توجه نسل جوان به معنا و مفهوم آیات و سوره های قرآن، سرلوحه قراردادن آموزه‌های دینی در زندگی و بازگو کردن مسایل قرآنی و تفسیر کاربردی سوره های قرآن از جمله اهداف مهم سلسله نشست‌های تفسیر موضوعی قرآن کریم با عنوان «دریای معرفت» است.
ابوالفضل بهرام‌پور، متولد ۱۳۲۰ شمسی در شهر زنجان است. کار‌شناسی ارشد ادبیات و علوم قرآنی از دانشکده الهیات دانشگاه تهران دارد. وی مدرس روش ترجمه و تفسیر بوده، موسس دفتر ترجمه و تفسیر دار القرآن و سازمان تبلیغات اسلامی تهران است. بهرام‌پور از قرآن پژوهان کوشای معاصر است که از سال‌های پیش از انقلاب در تالیف کتب درسی با شهید آیت الله محمد حسین بهشتی و شهید باهنر در زمینه مسائل قرآنی و دینی همکاری داشته است.
گفتنی است علاقه‌مندان برای حضور در نشست «دریای معرفت» می‌توانند ساعت 15 روز چهارشنبه 27 بهمن ماه به فرهنگسرای گلستان واقع در به نشانی نارمک ،میدان هلال احمر، خیابان گلستان، فرهنگسرای گلستان مراجعه کنند یا برای کسب اطلاعات بیشترمی توانند با شماره تلفن ۷۷۸۱۵۱۷۳ تماس بگیرند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار