کد خبر: 833560
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷
دادستان عمومی اردبیل:
دادستان عمومی و انقلاب اردبیل گفت:متاسفانه اعتیاد و طلاق دو عامل اصلی از آسیبهای اجتماعی در جامعه هستند که تهدیدی برای همگان محسوب می‌شوند و عواقب بسیار نامطلوب و جبران‌ناپذیری را به دنبال دارند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل،ناصر عتباتی در جلسه شواری هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در اردبیل اظهار داشت: نیاز است برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از جمله اعتیاد در اردبیل تحقیقات راهبردی و هدفمند انجام شود تا بتوانیم گام بزرگی در راستای پیشگیری از آسیبهای اجتماعی در این استان برداریم.

وی با اشاره با این‌که تحقیقات و برنامه‌ها نباید مختص یک گروه خاص باشد، افزود: این تحقیقات باید به صورت موردی و هدفدار و بر روی گروههای مختلف باشد تا بتوانیم شاهد نتایجی تاثیرگذار در این زمینه باشیم و آسیبهای اجتماعی را تا حد امکان در جامعه کاهش دهیم.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل از آمادگی دادگستری و دادستان اردبیل برای حمایت از برنامه‌ها و تحقیقات هدفمند در ارتباط با کاهش آسیب‌های اجتماعی در اردبیل خبر داد و گفت: نیاز است که در این زمینه دستگاههای اجرایی استان نیز اهتمام ویژه‌ای داشته باشند تا بتوانیم اقدامات عملی خود را در حوزه پیشگیری از اعتیاد پیاده‌سازی کنیم.

عتباتی بیان کرد: در حال حاضر انتظار می‌رود برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی تمام دستگاه‌های متولی اقدامات لازم و اساسی را انجام دهند و دادگستری استان نیز برای این امر برنامه‌ریزی هدفمندی داشته که باید در مراکز مختلف از جمله دانشگاه‌ها و مراکزی که قشر حساسی هستند، اقدامات پیشگیری از اعتیاد در مبنای کار قرار گیرد.

وی تصریح کرد: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های هدفمند و منسجم شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه باشیم، چرا که متاسفانه اعتیاد و طلاق دو عامل اصلی از آسیبهای اجتماعی در جامعه هستند که تهدیدی برای همگان محسوب می‌شوند و عواقب بسیار نامطلوب و جبران‌ناپذیری را به دنبال دارند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر