کد خبر: 833559
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷
مدیر شرکت نفت اردبیل:
مدیر شرکت نفت منطقه‌ای اردبیل گفت:‌ مقدار توزیع فرآورده‌های نفتی در منطقه اردبیل در مدت ۹ ماه گذشته سال ۹۵ به میزان ۱۱.۳ درصد کاهش داشته است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل،حجت مدنی در دیدار با فرماندار شهرستان نیر اظهار داشت: براساس آمارهای ثبت شده مقدار توزیع فرآورده‌های نفتی در منطقه اردبیل در مدت 9 ماه گذشته سال 95 به میزان 11.3  درصد کاهش داشته است.

وی تصریح کرد: مقدار توزیع نفت سفید در 9 ماهه 95 به میزان 40 میلیون لیتر بوده که سهم شهرستان نیر یک میلیون و 520 هزار لیتر است که توسط 13 فروشندگی مستقر در این شهرستان توزیع شده است.

مدیر شرکت نفت منطقه‌ای اردبیل افزود: از مقدار 239 میلیون لیتر بنزین در 9 ماهه سال 95 که در منطقه اردبیل مصرف شده در  تنها جایگاه و فروشندگی متمرکز  این شهرستان  به میزان 5 میلیون و 550 هزار لیتر سوختگیری شده است و مقدار مصرف نفت‌گاز این شهرستان در این مدت در حدود 9 میلیون و 550 هزار لیتر بوده است.

مدنی از ذخیره‌سازی سوخت مورد نیاز در استان خبر داد و گفت: در این زمینه هیچ دغدغه و نگرانی وجود ندارد و در صورت برودت و سرمای هوا نسبت به تامین سوخت مورد نیاز در مناطق مختلف روستایی و صعب‌العبور استان اقدام می‌شود تا بتوانیم خدمات مناسبی را به مردم این مناطق ارائه دهیم.

مهدی احمدی، فرماندار شهرستان نیر نیز در این دیدار تلاش و کوشش کارکنان زحمتکش شرکت نفت منطقه اردبیل را  قابل تحسین دانست و بیان کرد: این همه تلاش در سایه برنامه‌ریزی و مدیریت سنجیده مدیر و مسئولان منطقه اردبیل است که در مورد سوخت‌رسانی و توزیع فرآورده های نفتی با وجود شرایط نامساعد جوی و راههای صعب‌العبور روستایی در دور افتاده‌ترین نقاط استان نیز همچون سنوات گذشته تا کنون هیچ مشکلی گزارش نشده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر