کد خبر: 833547
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰
همزمان با جشن سالانه صنعت کشور؛
خبرگزاری میزان- دوازدهمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت با هدف معرفی برندهای پیشتاز بازار ایران، دوم بهمن ماه امسال در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری میزان، دست اندرکاران این جشنواره ملی تلاش می کنند تا در سالی که به نام " اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل" مزین شده است در راستای توسعه نام و نشان های ملی کشور گام بردارند و از این رو، شاهد انتخاب و معرفی برندهای پیشتاز بازار ایران در سال1395 خواهیم بود.

باشکوه ترین جشن سالانه صنعت کشور که پیش تر قرار بود 25 دی ماه جاری برپاشود به دلیل تقارن با فوت ناگهانی آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام و رهبری، به دوم بهمن ماه امسال موکول شده است.

این گزارش می افزاید: رویکرد دوازدهمین دوره جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران، انتخاب و معرفی برندهای پیشتاز بازار، انتخاب و معرفی واحدهای صنعتی، انتخاب و معرفی برترین شرکت های فعال در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی، و انتخاب و معرفی برندهای نوظهور خواهد بود.

همچنین 10 برند پیشتاز بازار ایران برای کسب عنوان قهرمان قهرمانان صنعت سال 1395 ایران در بخش ویژه این جشنواره به رقابت خواهند پرداخت.

با توجه به جایگاه برند و برندسازی در تحقق ظرفیت های بالقوه کشور و حضور تولیدات ملی در بازارهای داخلی و بین المللی و ضرورت ارتقای فرهنگ برند سازی در میان بنگاه های صنعتی و اقتصادی کشور، جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران در دوازدهمین دوره خود و به منظور برطرف کردن این خلاء، اقدام به انتخاب "برندهای پیشتاز بازار ایران" کرده است.

براساس این گزارش، مدل انتخاب "برندهای پیشتاز بازار ایران" بر مبنای شرایط صنعتی و اقتصادی و همچنین مقتضیات کشور و مبتنی بر رویکردهای درون زایی و برون گرایی اقتصاد مقاومتی است.

این گزارش می افزاید: پیشتاز بازار، نام تجاری، کالا، خدمات یا شرکتی است که بیشترین درصد از سهم بازار را داشته باشد و در زمینه های وفاداری مشتری، تصویر ذهنی مشتری، قیمت، سود و جایگاه بازار تسلط داشته باشد.

جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران فعالیت خود را از سال 1384 آغاز کرده و تلاش کرده است تا همواره احترام به صنعتگر ایرانی و ثروت آفرین ملی را سرلوحه کار خود قرار دهد. 

علاقمندان به منظور کسب اطلاعات بیشتر می توانند به نشانی الکترونیکی http://www.nicf.ir مراجعه کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار