کد خبر: 833516
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۱

ویچنزو مونتلا

سرمربی میلان با وجود متوقف شدن برابر تورینو و از دست دادن دو امتیاز حساس از عملکرد شاگردانش و نتیجه بازی بسیار راضی است.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از مدیاست، میلان در آخرین بازی هفته بیستم سری A به مصاف تورینو رفت و با تساوی دو بر دو متوقف شد. میلان در حالی به تساوی دست پیدا کرد که با دو گل از حریف خود عقب بود اما با وجود یک بازیکن کمتر توانست بازی را به تساوی بکشاند.

مونتلا در نشست خبری بعد از بازی درباره عملکرد شاگردانش گفت‌: در نیمه نخست باید حریف را در نیمه نخست زمین خود نگه می داشتیم و تا حدودی در این کار موفق بودیم. متاسفانه با دو گل از حریف عقب افتادیم و این کار را برای ما بسیار سخت کرد. در نیمه دوم چیزی برای از دست دادن نداشتیم. برای جبران کردن دو گل عقب ماندگی، تلاش زیادی از خود نشان دادیم و خوشبختانه جبران کردیم.

او ادامه داد: نتیجه‌ تساوی برای ما بسیار خوب است چراکه ۱۰ نفره شدیم و با دو گل هم از حریف هم عقب بودیم اما خوشبختانه یک امتیاز ارزشمند را کسب کردیم. در بین دو نیمه از بازیکنان خواستم که نهایت تلاش و تمرکز خود را به کار بگیرند تا نتیجه‌ را جبران کنیم. در شرایط کنونی به جدول رده‌بندی نگاه نمی‌کنم. تا پایان فصل بازی‌های  زیادی باقی مانده است و هنوز زود است که قضاوت کرد. باید بگویم تورینو در نیمه نخست بهتر بازی کرد اما در نهایت تساوی نتیجه عادلانه‌ای بود.

مونتلا درباره عملکرد ام‌بایه نیانگ گفت‌: او چند بازی بود که از ترکیب میلان دور بود و البته می‌توانست بهتر از این ظاهر شود.

میلان با این تساوی، با ۳۷ امتیاز به رده پنجم جدول رده‌بندی صعود کرد تا اختلاف این تیم با یوونتوس به هشت امتیاز کاهش پیدا کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار