کد خبر: 833483
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۳

سعید آقایی

مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز درخواست صدور رضایت‌نامه‌اش از این باشگاه را تکذیب کرد.

سعید آقایی مدافع چپ تیم فوتبال تراکتورسازان در گفت‌وگو با ایسنا درباره شرایط تیمش در نیم فصل اظهار کرد: فصل را خوب شروع کردم و چند بازی در کنار تراکتورسازی و تیم ملی بودم اما در ادامه متاسفانه مصدوم شدم اما الان شرایطم کاملا خوب است و به سلامتی کامل رسیده‌ام.

وی درباره شرایط تراکتورسازی نیز گفت: امسال تیم ما خیلی خوب و سر حال است و توانستیم در نیم فصل اول خوب امتیاز جمع کنیم. باید بتوانیم این روند را ادامه دهیم تا به قهرمانی دست پیدا کنیم و دل هواداران را شاد کنیم.

وی درباره مباحث پیش آمده مبنی بر گرفتن رضایت‌نامه از تیم تراکتورسازی تصریح کرد: ناراحتی کوچکی از باشگاه داشتم اما من هیچ گاه با قلعه‌نویی مشکلی نداشتم. با هم صحبت کردیم و مشکل را حل کردیم. من همیشه خودم را مدیون آقای قلعه‌نویی می‌دانم و ایشان در این یک سال و نیم خیلی به فوتبال من کمک کردند.

آقایی درباره پیشنهادش از تیم فوتبال پرسپولیس رقیب تراکتورسازی برای کسب عنوان قهرمانی نیز گفت: من بعد از ناراحتی پیش آمده از باشگاه تلفن همراه خود را خاموش کرده و با هیچ کس مصاحبه نکردم. حتی از باشگاه نیز می‌خواستند با من تماس بگیرند که من را پیدا نکردند و نمی‌دانم این حرف‌ها از کجا درست شده ولی چنین چیزی نبوده و پیشنهادی از سوی پرسپولیس مطرح نشده است و حتی من نیز درخواست رضایت‌نامه از باشگاه نکرده‌ام. یک مشکل کوچک وجود داشت که خدا را شکر حل شد.

وی درباره مسائل مربوط به تیم ملی و مشکلات موجود بین کی‌روش و برانکو نیز گفت: این را همیشه باید بدانیم که تیم ملی به هر چیزی ارجحیت دارد. باید همه دست به دست هم دهیم و برای تیم ملی کار کنیم تا این تیم به نتیجه برسد و بتواند به جام جهانی صعود کند. این را همیشه باید به یاد داشته باشیم که همه باید تمام تلاش‌مان را برای تیم ملی انجام دهیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار