کد خبر: 833481
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰
دبیر کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اعلام کرد:
رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان از پیشتازی بانک ملی در پرداخت تسهیلات رونق تولید به واحدهای تولیدی استان خبر داد.
بهروز اسودی در چهل و هفتمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان با اعلام این خبر اظهار کرد: بانک ملی با پرداخت 847 میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای متقاضی پیشتاز این مهم در استان سمنان است.
دبیر کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان ادامه داد: بعد از این بانک، بانک ملت با 485 میلیارد ریال ، کشاورزی با 479 میلیارد ریال و بانک صنعت و معدن با 428 میلیارد ریال در رده‌های بعدی قرار دارند.

وی با بیان اینکه تا کنون 1803 واحد تولیدی استان جهت دریافت تسهیلات رونق تولید به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند افزود: تاکنون به 662 واحد تولیدی استان سمنان تسهیلاتی بالغ بر شه هزار و 490 میلیارد ریال در قالب تسهیلات رونق تولید پرداخت شده است.
رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به اینکه این کارگروه در دو بخش تسهیلات رونق تولید و بررسی مشکلات واحدهای تولیدی فعالیت می‌کند خاطر نشان کرد: در آخرین جلسه این کارگروه استانی مشکلات شش واحد تولیدی استان در موضوعات بانکی ، تامین اجتماعی ، مالیات و زیربنایی بررسی شد.
دبیر کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار کرد: در چهل و شش جلسه قبلی این کارگروه مشکلات 305 واحد تولیدی استان بررسی و در جهت رفع موانع پیش رو 741 مصوبه به تصویب اعضای کارگروه رسیده است.
اسودی با تقدیر از همکاری بانک‌های استان در اجرای این طرح ملی، اضافه کرد: در این جلسه عملکرد بانک‌های عامل استان در پرداخت تسهیلات رونق تولید بررسی و گزارشی از پایش تسهیلات رونق تولید ارائه شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر