کد خبر: 833480
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۴

سرخیو راموس

بازیکنان رئال مادرید در شب شکست مقابل سویا، واکنش‌های عجیبی از خود نشان دادند. رونالدو از راموس عصبانی شد/ مودریچ گل به خودی راموس را پیش‌بینی کرده بود!

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، دیدار یکشنبه رئال مادرید و سویا علاوه بر پایان شکست‌ناپذیری مادریدِ زین‌الدین زیدان، با حواشی زیادی همراه بود.

یکی از اتفاقات عجیب این بازی زمانی رخ داد که پیش‌بینی لوکا مودریچ از گل به خودی راموس درست از آب درآمد. با توجه به تصاویر منتشر شده از شبکه چهار اسپانیا، مودریچ پیش از گل رونالدو به راموس نگاه کرد، او را صدا زد و سپس به سرش اشاره کرد. ۲۰ دقیقه بعد راموس با ضربه سر دروازه‌شان را به اشتباه باز کرد.

اما تنش در میان بازیکنان مادرید زمانی بیشتر شد که کیلور ناواس دروازه‌اش در دقیقه ۹۲ باز شد و پیروزی را برای سویا تثبیت کرد. در این لحظه رونالدو به راموس نگاه کرد و گفت: باید حواس‌مان جمع باشد. باید بیشتر توپ را در اختیار داشته باشیم. لعنتی!

در این بازی هر دو تیم از ابتدا به دنبال باز کردن دروازه یکدیگر بودند، اما گل‌ها در ۲۵ دقیقه آخر به ثمر رسید. ابتدا کریستیانو رونالدو از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۶۶ گلزنی کرد. این پنالتی را سرخیو ریکو (دروازه‌بان سویا) با خطا روی دنی کارواخال به مادرید هدیه داد. سپس سرخیو راموس در دقیقه ۸۴ به اشتباه دروازه‌شان را باز کرد و در دومین دقیقه وقت‌های اضافه سویا به لطف گل یووتیچ سه امتیاز بازی را کسب کرد.

مادرید همچون دو دیدار گذشته برابر سویا در کوپا دل ری عمل نکرد. سفیدپوشان اشتباهات زیادی در جریان بازی مرتکب شدند و در نهایت به رکورد ۴۰ بازی پیاپی بدون شکست خود پایان دادند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار