کد خبر: 833474
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰
مسؤول فناوری اطلاعات و ارتباطات اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان از راه‌اندازی بانک اطلاعات و مدیریت موقوفات و اماکن متبرکه در این استان خبر داد.
سیدایمان موسوی‌فر، بااعلام این خبر اظهار کرد: سامانه جامع بانک اطلاعات و مدیریت موقوفات و اماکن متبرکه استان سمنان راه‌اندازی و بهره‌برداری رسید.
وی با اشاره به مزایای این سامانه تصریح کرد: این سامانه که سامانه‌ای کاملاً تخصصی است از مهم‌ترین دستاوردهای سازمان اوقاف و امور خیریه، است که توانسته هم به‌عنوان یک بانک جامع اطلاعاتی موقوفات و اماکن متبرکه عمل کند و هم مدیریت آنها را در کلیه امور مالی، بهره‌وری اقتصادی و اجارات، ثبتی، حقوقی، عمرانی، فرهنگی، روابط عمومی، فناوری و ... ساماندهی و عملیاتی کند.
مسؤول فناوری اطلاعات و ارتباطات اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان از راه‌اندازی و بهره‌برداری از سامانه جامع مدیریت نیروی انسانی این اداره کل نیز خبر داد و گفت:‌ این سامانه با زیرسیستم‌های کارگزینی، حقوق و دستمزد، حضور و غیاب، آموزش، حسابداری تعهدی و ... مدیریت نیروی انسانی و مالی سازمان اجرایی شده است.
موسوی‌فر بیان کرد: راه‌اندازی و بهره‌برداری از سامانه مکاتبات الکترونیکی نیز صورت گرفته و در حال حاضر همه مکاتبات بین ادارات و مراکز تابعه استان از طریق این سامانه انجام و مدیریت می‌شود.
وی همچنین از راه‌اندازی و بهره‌برداری از ارتباط تلفنی تحت IP (VOIP) در ادارات استان و مرکز سازمان (شبکه تلفن امامت)، راه‌اندازی تلفن گویا جهت ارتباطات مردمی سازمان و راه‌اندازی پورتال‌های اطلاع‌رسانی و مسابقات قرآنی خبر داد.
مسؤول فناوری اطلاعات و ارتباطات اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: اجرای پروژه‌های امنیتی در شبکه استان و ادارات تابعه و برقراری ارتباط دیتا در بقاع شاخص استان و بهره‌برداری از نرم‌افزارها و سامانه‌های سازمان در این اماکن متبرکه نیز در سمنان انجام شده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار