کد خبر: 833454
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۸
براساس يك قاعده قانوني و معمول انجام شد
برخي رسانه‌ها عصر ديروز خبرهايي مبني بر پلمب دفتر آيت‌الله هاشمي‌رفسنجاني در مجمع تشخيص مصلحت نظام و دفتر ياسر هاشمي و مشاوران در مركز تحقيقات استراتژيك مجمع تشخيص مصلحت نظام منتشر كردند.
پيگيري‌هاي تسنيم از مسئولان مجمع تشخيص مصلحت نظام و مركز تحقيقات استراتژيك حاكي است كه پلمب دفتر آن مرحوم در مجمع تشخيص بر مبناي يك قاعده قانوني و روال معمول صورت گرفته و پس از رحلت آيات مهدوي‌كني و مشكيني و برخي مسئولان ديگر كه رحلت كرده‌اند نيز همين روال براي مدت كوتاهي درباره دفاتر آنان انجام شده است.  منابع مطلع درباره پلمب برخي دفاتر در مركز تحقيقات استراتژيك مجمع تشخيص مصلحت نظام نيز گفتند: افرادي مانند مرتضي الويري كه از پلمب دفاترشان صحبت كرده‌اند، هيچ ارتباط استخدامي يا  مقامي در مركز تحقيقات استراتژيك ندارند.

اطلاعات دريافتي حاكي است كه تاكنون يك طبقه از ساختمان مركز تحقيقات استراتژيك مجمع تشخيص مصلحت نظام در اختيار ياسر هاشمي رفسنجاني بوده و با توجه به اينكه در اين دفاتر نيز اسنادي از آيت‌الله هاشمي نگهداري مي‌شود طبق قاعده و روال معمول براي مدتي به منظور ساماندهي امور پلمب مي‌شوند، كما اينكه دفاتر آقاي هاشمي در دانشگاه آزاد و مجمع تشخيص نيز به همين قاعده پلمب شده است. منابع مطلع مي‌گويند با توجه به اينكه افرادي همچون مرتضي الويري در مركز تحقيقات استراتژيك مجمع هيچ مسئوليت و وظيفه‌اي به عهده ندارند، ادعاي تعلق اين دفاتر پلمب شده به آنان هيچ وجه و نسبتي با واقعيت ندارد. براساس گزارش‌هاي دريافتي، افرادي همچون الويري به رغم نداشتن مسئوليت در اين مركز، از امكانات و برخي دفاتر آن براي لابي‌هاي سياسي و جلسات خاص غيرمرتبط با امور مجمع تشخيص مصلحت نظام و مركز تحقيقات استراتژيك وابسته به اين مجمع استفاده مي‌كرده‌اند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار