کد خبر: 833452
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۹
رئيس‌جمهوردر جلسه هيئت دولت:
رئيس‌جمهوري فقدان آيت‌الله هاشمي رفسنجاني را مصيبتي بسيار ناگوار و مصداق ثلمه‌اي توصيف كرد كه هيچ چيز نمي‌تواند اين خلأ را جبران كند.
حجت‌الاسلام حسن روحاني عصر ديروز در جلسه هيئت دولت با بيان اينكه با اين حادثه مقام معظم رهبري، پشتوانه‌اي بزرگ را از دست دادند، گفت: آيت‌الله هاشمي به حق بازوي تواناي رهبري بود و نفوذ او در ميان مردم و طبقات مختلف از توانمندي‌هاي مهم ايشان بود.

رئيس‌جمهور خدمات فوق‌العاده آيت‌الله هاشمي به كشور، انقلاب و اسلام، خدوم بودن، مظلوميت و حملات ناجوانمردانه به ايشان در طول دوران‌هاي مختلف انقلاب و غيرمترقبه بودن اين رويداد را سه عامل اساسي حضور پررنگ مردم در مراسم تجليل از ايشان برشمرد.  روحاني افزود: آيت‌الله هاشمي در طول حيات به معناي واقعي كلمه پشتيبان و مبلغ اعتدال در جامعه بود و بزرگداشت ايشان ادامه دادن شيوه و مشي ايشان است.

رئيس‌جمهوري تصريح كرد: آيت‌الله هاشمي فردي با عاطفه فراوان و در عين حال داراي شجاعتي وافر و خواست وي عظمت ايران، اسلام و وحدت جامعه بود. روحاني با دعوت همگان به وحدت خاطرنشان كرد بايد وحدتي را كه در اين رويداد در جامعه ايجاد شد، همواره پاس بداريم.
 رئيس‌جمهور اظهار داشت: همچنان كه حيات اين شخصيت بزرگوار تكيه‌گاه مطمئن نظام بود، ارتحال ايشان نيز زمينه‌ساز وحدت جامعه شد. روحاني از اعضاي دولت و همه علاقه‌مندان به مرحوم آيت‌الله هاشمي رفسنجاني خواست كه با تلاش بيشتر در خدمت به مردم و حمايت از رهبري از ميراث هاشمي حراست كنند.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۶
0
0
با رفتن دولت 11 این وحدت بیشتر هم می شود. پس بجنبید . پلیز.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار