کد خبر: 833391
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۹
دیدار نیمه نهایی تیم‌های فوتبال ذوب آهن اصفهان و تراکتورسازی

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی معتقد است تیمش در دیدار با استقلال خوزستان در حد انتظار ظاهر نشده و لیاقت استقلال خوزستان برای پیروزی، بیشتر بوده است.

به گزارش ایسنا، سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی پیش از دیدار تیمش برابر صنعت نفت آبادان در نشست خبری حاضر شد و درباره وضعیت سرخ‌پوشان تبریزی گفت: خدا را شکر تراکتورسازی روند خوبش را پیدا کرده است. در بازی قبلی مسابقه‌ای سخت داشتیم و لیاقت استقلال خوزستان در کسب سه امتیاز بیشتر از ما بود. در دیدار گذشته در حد تراکتورسازی بازی نکردیم اما دیدار مقابل تیم‌های فیروز کریمی این حسن را دارد که تیمش فوتبال بازی می‌کند اما نباید به تیم حریف فضا بدهیم زیرا به مشکل برمی‌خوریم.

وی درباره محرومیت تماشاگران در بازی تراکتورسازی و صنعت نفت که فردا برگزار می‌شود نیز اظهار کرد: جای تاسف دارد که "پرشورها" حضور ندارند و به نظرم محرومیت آن‌ها کم لطفی است. تیم ما شرایط خوبی پیدا کرده است و سه بازیکنی که جذب کرده‌ایم مطمئنا به ما کمک خواهد کرد.

سرمربی تیم تراکتورسازی اظهار کرد: از آقای آجرلو تشکر ویژه دارم که یک تنه جور تیم را می‌کشد. امیدواریم روز به روز نتایج بهتری بگیریم.

قلعه‌نویی گفت: در بازی فردا ادینیو و شهرام گودرزی را به علت مصدومیت در اختیار نداریم چرا که سرمای هوا و سفتی زمین‌های چمن باعث می‌شود که تعداد مصدومان بالا برود.

وی درباره وضعیت ورزشگاه یادگار امام گفت: چمن این ورزشگاه نسبت به شرایط دو ماه قبل بهتر شده اما این چمن،‌ آن چمنی نبود که قولش داده بودند و اگر زیاد از آن بار بکشند، این چمن جوابگو نخواهد بود.

وی درباره اشتباه‌های برخی از بازیکنانش در خط دفاعی خاطرنشان کرد: من دوست دارم همیشه یک بازی هجومی به نمایش بگذاریم. تیم‌های من همیشه فوتبال هجومی کار می‌کنند اما واقعیت قضیه این است که تا الان در خط دفاعی اشتباه‌های بچه‌گانه‌ای شاهد هستیم و سعی می‌کنیم در تمرین‌ها این اشتباه‌ها را به حداقل برسانیم.

قلعه‌نویی بیان کرد: ما در پست دفاع چپ مشکل داشتیم و امیدوارم با رفع مصدومیت سعید آقایی و آمدن هاشم بیک‌زاده، این مشکل را برطرف کنیم. بیک‌زاده قابلیت بازی در چند پست را دارد و در واقع با جذب او، چند بازیکن خوب به تیم اضافه کرده‌ایم. اضافه شدن مهرداد جماعتی به تیم ما نیز با ماندن سعید آقایی منتفی شد. جماعتی بازیکن خوبی است اما قسمت نشد که در خدمتش باشیم.

وی ادامه داد: در روزهای آینده در دو پست هافبک تهاجمی و فوروارد دو بازیکن جذب خواهیم کرد.

انتهای پیام

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار