کد خبر: 833384
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۴
پپ گواردیولا

سرمربی اسپانیایی فیروزه‌ای‌های شهر منچستر، ضعیف‌ترین آمارهایش را در این تیم به ثبت رسانده است.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از اسپورت کاتالونیا، منچسترسیتی در لیگ برتر انگلیس با چهار گل مغلوب اورتون شد. سیتی تحت هدایت پپ گواردیولا تنها در پنج ماه، هفت شکست را تجربه کرده است که این موضوع باعث شد در فاصله ۱۰ امتیازی چلسی صدرنشین قرار بگیرد.

آمار ضعیف گواردیولا یکی از بدترین آمارهای او در زمان مربیگری‌اش است. او تنها یک بار بیش از این شکست را تجربه کرده است و آن به فصل ۱۵ – ۲۰۱۴ برمی‌گردد. گواردیولا در آن زمان هدایت بایرن مونیخ را بر عهده داشت و در یک فصل، در ۱۰ بازی شکست خورد.

آمار گواردیولا به همره بارسلونا تا ژانویه سه شکست در فصل ۰۹ – ۲۰۰۸ (هفت باخت در تمام فصل)، دو باخت در ۱۰ – ۲۰۰۹ (چهار شکست در مجموع)، دو باخت در فصل ۱۱ – ۲۰۱۰ (۶ شکست در مجموع) و یک باخت در فصل ۱۲ – ۲۰۱۰ (چهار شکست در مجموع).

او در بایرن مونیخ نیز آمار ضعیفی همچون منچسترسیتی نداشته است. بایرن گواردیولا دو شکست در فصل ۱۴ – ۲۰۱۳ (۶ باخت در مجموع)، دو شکست در فصل ۱۵ – ۲۰۱۴ (۱۰ باخت در تمام فصل)، پنج شکست در فصل گذشته (پنج باخت در مجموع).

شکست برابر اورتون از جنبه دیگری برای سرمربی اسپانیایی دردناک بود چون گواردیولا یکی از سنگین‌ترین شکست‌هایش را در دوران مربیگری تجربه کرد. او در فصل ۱۴ – ۲۰۱۳ لیگ قهرمانان اروپا به همره بایرن چهار بر صفر مغلوب رئال مادرید شد و در این فصل با سیتی در نوکمپ چهار گل دریافت کرد. این دومین شکست سنگین تیم گواردیولا در یک فصل است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار