کد خبر: 833368
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۶

مربی تیم استقلال خوزستان از آمادگی تیمش در مقابل استقلال تهران خبر داد.

به گزارش ایسنا، سید سیروس نعمتی نژاد مربی استقلال خوزستان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر استقلال تهران گفت: با توجه به شکستی که مقابل تراکتورسازی داشتیم، به لحاظ روحی روانی بازیکنان را آماده کردیم. مستحق شکست نبودیم و این اتفاق رخ داد. بازی با استقلال یک مزیت دارد و آن هم نبود تماشاگران است. ما خودمان سه بازی تماشاگر نداشتیم و ضربه خوردیم. فردا برای برد بازی می کنیم و امیدواریم به این هدف برسیم.
 وی باره تعداد بالای گل خورده تیمش گفت: دنبال یک دفاع وسط خوب هستیم. متاسفانه بدشانس هستیم و بد شکل گل می خوریم. به صورت اتفاقی گل می خوریم و از این بابت متاسفیم.
مربی استقلال خوزستان درباره وضعیت نقل و انتقالات تیمش گفت: با گرفتن افشین و نانگ به چیزی که می خواستیم رسیدیم ولی به دنبال یک مدافع وسط هم هستیم.
 او درباره وضعیت تیمش در لیگ قهرمانان آسیا، عنوان کرد: تیمی که در تورنمنت آسیایی بازی می کند، تیم آن شهر نیست و کشوری است. نمی دانم بازی ما و تراکتور را دیدید یا نه ولی ما در آن بازی سه چهار بار با دروازه بان تراکتورسازی تک به تک شدیم. مطمئنا از شرف و حیثیت فوتبال ایران در بازی آسیایی دفاع می کنیم.
 نعمتی نژاد درباره وضعیت افشین گفت: به او کمک کردیم تا بدنش برگردد. او ۵-۶ روز خوب تمرین نکرده بود و مطمئنا فردا بهترین بازی می شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار