کد خبر: 833321
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۵
مدیرکل استاندارد استان اردبیل:
مدیرکل استاندارد استان اردبیل گفت: تلاش می‌کنیم تا با پوشش استاندارد برای تمامی محصولات داخلی و ترویج آن کیفیت محصولات تولیدی اردبیل متناسب با ظرفیت‌های استانی افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار جون آنلاین از اردبیل،هاشم علایی در بازدید از کارخانه قند مغان اظهار داشت:‌ این کارخانه با ظرفیت تولید روزانه 5 هزار تن گامی بزرگ در تولید محصولات بهتر و با کیفیت برداشته است و باید تلاش شود از فعالیت چنین واحدهایی حمایت شود.

وی با اشاره به اینکه کارخانه قند مغان بخشی از زیرمجموعه شرکت سهامی کشت و صنعت و دامپروری مغان است، تصریح کرد: این مجموعه نمونه کاملی از بهره‌برداری ظرفیتهای اقلیمی و بومی و به‌کارگیری این ظرفیتها در بخش کشاورزی و صنعت است.

مدیرکل استاندارد با اشاره به پیوند تولید و صنعت در این مجموعه بیان کرد: استفاده از نیروی انسانی جوان و فعال بومی منطقه و صنایع تبدیلی یکی از رمزهای موفقیت این مجموعه است و کارخانه قند در بحث اشتغالزایی و رونق اقتصاد و کشاورزی منطقه نقشی فعال و موثرمی‌تواند داشته باشد.

علایی افزود: با توجه به اینکه بند 24 اقتصاد مقاومتی افزایش پوشش استاندارد برای تمامی محصولات داخلی و ترویج آن را در برمی‌گیرد، لازمه پیشرفت جامعه در زمینه کالاهای مصرفی مردم، افزایش کیفیت محصولات تولیدی متناسب با ظرفیتهای استانی است.

وی با اشاره به اینکه کارخانه قند مغان به عنوان یکی از مهمترین واحد‌های صنعتی در استان شناخته می‌شود، حمایت از مجموعه‌های تولیدی در استان را لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: باید در این زمینه تمامی مسئولات استانی تلاش و اهتمام همه‌جانبه‌ای داشته باشند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر