کد خبر: 833315
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۶
مدیر کل نوسازی مدارس استان اردبیل:
مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل گفت: تاکنون نیمی از مدارس استان اردبیل به سیستم گرمایشی استاندارد مجهز شده اند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، دولت لطفی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان اردبیل اظهار کرد: در شهرک پیله سحران، شام اسبی و احمدیه اردبیل با کمک خیرین ساخت مدارس و فضاهای آموزشی در اولویت قرار گرفته که امیدواریم برای سال تحصیلی آینده واحدهای جدید را که عمدتا 12  کلاسه هستند تکمیل و تحویل آموزش و پرورش دهیم.

وی افزود: برای استانداردسازی سیستم گرمایشی مدارس ما امسال 100 پروژه را در اولویت قرار دادیم و برای 200 پروژه نیز برنامه ریزی انجام شده تا استانداردسازی سیستم گرمایشی انجام شود.

مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل ادامه داد: در شهرستان اردبیل 172 مدرسه تاکنون به سیستم گرمایشی مناسب و استاندارد مجهز شده اند و با تخصیص 5 میلیارد و 770 میلیون تومان اعتبار عملیات بهبود سیستم گرمایشی مدارس انجام شده است.

لطفی از اختصاص 690 میلیون تومان برای خرید تجهیزات مدارس خبر داد و بیان داشت: تکمیل و بهسازی مدارس از محل تخریب و بازسازی، تکمیل پروژه های نیمه تمام خیرین و آسفالت ریزی محوطه مدارس با تامین قیر یارانه دار و رایگان جزو اولویت های نوسازی و تجهیز مدارس است.

راه اندازی کانون صنفی فرهنگیان بازنشسته در اردبیل

در این جلسه مسئول کانون صنفی فرهنگیان بازنشسته استان اردبیل نیز اظهار کرد: بازنشستگان جزو افراد فراموش شده در آموزش و پرورش بودند که ما با فعال کردم کانون صنفی فرهنگیان بازنشسته سعی داریم پیگیر امور صنفی آنها باشیم.

اصغری به 11 هزار بازنشسته فرهنگی در استان اردبیل اشاره کرد و بیان داشت: 6 هزار نفر از این افراد در اردبیل حضور دارند و قطعا با شکل گیری کانون صنفی فرهنگیان بازنشسته مستقل از خدمات مطلوب بهره مند خواهند شد.

وی گفت: ما اخیرا پیشنهاد دادیم تا دولت و مجلس نسبت به رفع تبعیض و کم کردن فاصله حقوق بازنشستگان و شاغلین در آموزش و پرورش و همسان سازی حقوق معلمان با دانشگاهیان برنامه ریزی کرده و اقدامات مناسبی را انجام دهند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر