کد خبر: 833314
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۶
رئیس خیرین مدرسه ساز استان اردبیل:
رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان اردبیل گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر شاهد راه اندازی اولین مدرسه سیار خیرین در استان اردبیل خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، جواد قرآن نویس در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان اردبیل اظهار کرد: جمعی از بازنشستگان آموزش و پرورش در راه اندازی مدرسه سیار خیرین مشارکت دارند تا به دانش آموزان بیمار و بستری شده در منزل که به بیماری های مختلف همچون سرطان مبتلا هستند خدمات آموزشی و تربیتی ارائه کنند.

وی به 27 بهمن روز جهانی سرطان کودک اشاره کرد و گفت: ما در گرامی داشت این روز بروشوری را تهیه کردیم تا تحویل خانواده ها دهیم تا آنها بتوانند با آگاهی و اطلاعات دقیق از بیماری سرطان نسبت به تغذیه مناسب فرزندانشان توجه جدی کنند.

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان اردبیل تصریح کرد: این بروشورها رایگان توزیع خواهد شد و ما قصد جمع آوری کمک های اولیای دانش آموزان را از این طریق نداریم بلکه هدف اصلی این است تا بتوان در سایه اطلاع رسانی دقیق خانواده ها را نسبت به شکل گیری بیماری سرطان و راه های پیشگیری و مقابله با آن آگاه کرد.

قرآن نویس با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت همت و تلاش خیرین مدرسه ساز گفت: این خیرین تاکنون 352 واحد آموزشی را در قالب یک هزار و 398 کلاس درس احداث و تحویل آموزش و پرورش داده اند.

وی افزود: در حال حاضر خیرین ساخت 129 کلاس درس را نیز در دست اقدام دارند که امیدواریم با حل برخی از مشکلات و موانع از سر راه خیرین؛ بتوان این واحدهای آموزشی را به ویژه در شهر اردبیل که نیاز جدی و مبرم به فضاهای آموزشی دارند فراهم کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر