کد خبر: 833271
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۵
رضایی:
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید بر اینکه نیروهای انقلاب امروز بیش از هرروز دیگر باید متحد شوند، گفت: بسیاری از گروه‌ها به «جبهه مردمی نیروهای انقلاب» پیوسته‌اند و ظرفیت‌ تحت پوشش قرار دادن همه گروه‌های انقلاب نیز وجود دارد.

جوان آنلاين: محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، با اشاره به هدف و دورنمای فعالیت جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، اظهار داشت: معتقدم که نیروهای انقلاب امروز بیش از هرروز دیگر باید متحد شوند چون مشکلات کشور به‌ویژه در حوزه‌های اقتصادی بدون وحدت و همکاری قابل‌حل شدن نیست.

وی افزود: امروز هر تفرقه‌ای  را خیانت به امام (ره) و شهدا و باعث تضعیف اقتدار درونی نظام قلمداد می‌کنم.

رضایی با تأکید بر اینکه امروز روز ایثار و وحدت است، خاطرنشان کرد:‌ جبهه مردمی نیروهای انقلاب که توسط عده‌ای از دوستان ایجادشده را به فال نیک می‌گیرم و امیدوارم همه گروه‌ها به این جبهه بپیوندند؛ همچنین این جبهه آغوش خود را برای همه گروه‌ها باز کند، هیچ گروهی را خط نزند و از موضع مشارکت و هم‌رأیی عمل کند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به سؤالی پیرامون نقش جبهه مردمی نیروهای انقلاب در همگرایی نیروهای انقلابی تصریح کرد: طبق گزارش‌هایی که به من رسیده است، بسیاری از گروه‌ها به این جبهه پیوسته‌اند و ظرفیتش طوری است که می‌تواند همه گروه‌های انقلاب را تحت‌ پوشش خود قرار دهد.

وی افزود: همه گروه‌ها و اشخاصی که راه امام (ره) و ارزش‌های انقلاب را قبول دارند و نسبت به رهبر انقلاب صادق و وفادار هستند می‌توانند در این جبهه شرکت کنند و مؤسسان این جبهه نیز باید آغوش باز کنند و همه گروه‌های انقلاب را بپذیرند.

رضایی در پاسخ به سؤالی در مورد تضمین موفقیت این سازوکار وحدت با توجه  به برخی ضعف‌ها در سازوکارهای سابق، خاطرنشان کرد:‌ قاعدتاً این جبهه باید یک آسیب‌شناسی از گذشته انجام دهد و بر اساس این آسیب‌شناسی جلو برود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تأکید کرد:‌ حتماً اگر آسیب‌های گذشته برطرف شود، این جبهه می‌تواند به موفقیت‌های بزرگی دسترسی پیدا کند و من به آینده جبهه مردمی نیروهای انقلاب امیدوارم.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
بنده خدا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
0
0
سردار عزیز . جبهه مردمی نیروهای انقلاب یعنی اینکه به این باور برسیم که دو باره سال 57 است و به این باور برسیم که علم امروز در دستان با کفایت وپر توان رهبر معظم انقلاب است ما نمی گوییم رهبرمان مظلوم است ما نمی گوییم رهبر ما غریب است ما باور داریم که رهبر ما بهترین است ولی بعضی از اشخاص با نام مدیران دولتی خصولتی همت بر آن دارند که مردم را نا امید کنند . خودشان با سرمایه گذار خارجی عکس یادگاری می گیرند و از طرف دیگر تمام سرمایه گذاران کوچک ایرانی را که تمام هست و نیست خود را برای کار اورده اند زیر دامپینگ های ایجاد شده توسط خودشان نابود می کنند شما که این موضوع را بهتر می دانید . شما که بهتر می دانید کارگر کارخانه سیمان نمی تواند صاحب خانه شود چون سیمان برای ساخت خانه گران است چون بیشتر کارخانجات سیمان کشور وابسته به هلدینگ های بزرگ خصولتی هستند . شما که از بخش کشتیرانی کاملا خصوصی در جنوب و شما ل کشور اگاهی دارید . شما که از کارخانجات صنایع فولادی کشور اگاهی دارید و می دانید که هیچ کدام آنها نمی توانند با فولاد مبارکه رقابت کنندچون در این مواقع اساس میشود قیمت جهانی .! این صنایع چطور باید با گروهی رقابت کننند که خوراک اولیه خود را از آن می گیرند یا ناوگان خصوصی چگونه با ناوگان خصولتی رقابت کند در حالی که خصولتی هم بندر هم کشتی دارد و هم پول دولتی . بعدش همین خصوصی که سرمایه خود را از بانکها یا از تلاش چندین ساله تهیه کرده می رسد به نقطه ایی که نمی تواند جوابگوی بدهی بانکی ،کاری . کارگری و تعهدات دیگر خود شود و آخرش باید هر آنچه را که با امید ساخته و ایجاد نموده یا بعنوان بدهی به بانک بدهد یا اینکه یک گوشه بگذارد و نابودی آن را ببیند . همه جبهه مردمی نیروها انقلاب به این امید دارند که دیگر رهبری است که می تواند بر همه این مشکلات خط بطلان بکشند چون خودم وقتی خواستم بعنوان عضو وارد شوم در پاسخ سوالی که می پرسید میخواهید چه کاری انجام دهید . نوشتم هر آنچه که رهبرم بفرمایند . مردم از بگو و مگو های جناحی خسته شده اند و علاوه بر آن این مردم شریف و نجیب فقط و فقط به یک جا و تربیون نگاه می کنند و منتظر هستند تا حضرت آقا لب مبارک را بگشایند . مشکل ما مشکل حصر فتنه نیست . مشکل ما عنوان مراتب فتنه از وارثان انقلابی های سابق نیست . مردم این درک را دارند آنانی که در روز عاشورا تحت عنوان حمایت از سبزها آمدند چه کردند . چند مغازه و مکان دولتی را به آتش کشیدند اینها دغدغه نفر را نداشتند اینهاآمده بودند تا اسلام و انقلاب را سر ببرند وغیرت دینی و انقلابی این مردم را به چالش بکشندند وگرنه اگر منطق و عدالت بر آنها حاکم بود که حضرت آقا تمام راهها را برای اثبات ادعای آنان فراهم نموده بودند . ((آقا در دعوا مالی دو نفر که سند محکم ندارند آخرش میشود قسم )) اینها حتی به آن هم اکتفا نمی کردند فقط می گفتند ما حقیم چون اینکه ما حقیم . حالا معیار این حق کجا بود را باید از خودشان یا بی بی سی پرسید . چرا فکر می کنید که عوام قوه تحلیل ندارند . عوام قوه تحلیل دارند اما نمی خواهند گله مند انقلاب باشند نمی خواهند گله مند نظام باشند . مردم می فهمند و خوب هم می فهمند .
ناشناس
|
France
|
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
0
0
محسن رضایی و سیاستهای کلی نظام

روز ۳۰ مهرماه امسال، سیاستهای کلی انتخابات ،مصوبه مجمع تشخیص مصلحت نظام، پس از تایید مقام معظم رهبری ابلاغ شد.
در بند ۱۶ این ابلاغیه آمده است:.”ممنوعیت ورود نیروهای مسلح، قوای سه‌گانه اعم از وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های تابعه آن‌ها، دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی، سازمان‌ها، نهادها و شرکت‌های دولتی و نهادهای عمومی در دسته‌بندی‌های سیاسی و جناحی انتخاباتی و جانبداری از داوطلبان.”
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار