کد خبر: 833250
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۶

ویچنزو مونتلا

سرمربی میلان در واکنش به صحبت‌های گالیانی عنوان کرد با تمام داشته‌هایش به فکر بهترین نتیجه برای تیم است.

به گزارش ایسنا و به نقل از فوتبال ایتالیا، میلان فردا (دوشنبه) باید در هفته بیستم سری A در زمین تیم هشتم جدول یعنی تورینو به میدان برود. این دیدار در حالی برگزار می شود که میلان در رده ششم قرار دارد ولی در صورت برد می‌تواند به رده سوم صعود کند. 

روز گذشته آدریانو گالیانی درباره کم‌کاری میلان در بازار نقل و انتقالات گفت: باشگاه تمام اهداف سرمربی را برآورده کرده است و نمی‌توانسته بهتر از این عمل کند. همین باعث شد تا مونتلا در ابتدای نشست خبری خود قبل از بازی با تورینو درباره این موضوع صحبت کند. او درباره صحبت های روز گذشته گالیانی گفت: از آن مربیانی نیستم که دنبال بهانه باشم و کاری به خریدهای تیم ندارم. وظیفه من این است که با بهترین داشته‌های خودم بتوانم بهترین نتیجه را کسب کنم. آقای گالیانی با صراحت درباره این موضوع صحبت کرده است و عنوان کرده وظیفه مربی این نیست که دنبال بازیکن در نقل و انتقالات باشد و باید با داشته های خود کنار بیاید.

او درباره تقابل با سینیشا میهایلویچ گفت: تیم های میهایلویچ همیشه فوتبال درگیرانه و فیزیکی خوبی بازی می کنند و بازی با این تیم های خیلی سخت خواهد بود و باید انرژی زیادی از خود نشان بدهیم تا بتوانیم موفق باشیم. او را به خوبی می شناسم. البته بیشتر شناخت من از او مربوط به زمانی بود که او بازیکن بود. حتم دارم او در آینده به مربی خیلی بزرگتری تبدیل خواهد شد و برای او آرزوی موفقیت می کنم. در بازی گذشته کمی سرعت تیمی ما پایین بود که این روند را باید در بازی بعدی خودمان جبران کنیم و بتوانیم سرعت بازی مان را بالا ببریم.

اینتر همشهری میلان توانست با برتری برابر کیه‌وو روند خوب خود را ادامه بدهد و اکنون با یک بازی بیشتر یک پله بالاتر از میلان قرار دارد. در همین رابطه و در پایان مونتلا گفت: به اینتر تبریک می گویم. آنها به خوبی توانستند ورق را برگردانند و به شرایط خوب بازگردند ولی امیدوارم با برتری در بازی فردا بتوانیم جایگاه قبلی خودمان را در جدول رده بندی کسب کنیم.

انتهای پیام

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار