کد خبر: 833242
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۱

علی عباسی

مدیرعامل باشگاه سیاه جامگان گفت: مگر مشهدی‌ها چه فرقی با اصفهانی‌ها و خوزستانی‌ها دارند که آنها همیشه باید برای قهرمانی بجنگند و ما برای نیافتادن؟

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌به نقل از باشگاه سیاه جامگان مشهد، مدیرعامل این باشگاه در جلسه‌ای با حضور استاندار خراسان رضوی درباره شرایط این باشگاه با انتقاد از تفاوت شرایط موجود در تیم‌های مشهدی، اصفهانی و خوزستانی، تصریح کرد: مگر مردم مشهد گناه کردند که در مشهد هستند؟ اصفهانی‌ها و خوزستانی‌ها چه فرقی با مردم خراسان دارند؛ چرا آنها باید همیشه برای قهرمانی بجنگند و ما برای نیفتادن؟ چرا شورای شهر تبریز ۲۵ میلیارد تومان به یک تیم خود اختصاص می‌دهد و تیم‌داری می‌کنند اما در  مشهد این اتفاق نمی‌افتد؟

عباسی ادامه داد: حق پخش تلویزیونی یکی از منابع بزرگ درآمد تیم‌هاست که در ایران داده نمی‌شود. در بحث اسپانسر شیپ نیز به دلیل مشکلات مالی فعالیتی نداریم و فدراسیون قرار بود پنج میلیارد تومان بابت تبلیغات محیطی بدهد که تنها ۷۰۰ میلیون آن از سال گذشته پرداخت شد. در بحث بلیت‌فروشی نیز قیمت بلیت‌ها ۵۰۰۰ تومان است که آن هم برای استقبال بیشتر تماشاچیان رایگان اعلام می‌کنیم در حالی که در کشورهای دیگر هواداران برای دیدن فوتبال پول خرج می‌کنند. 

مدیرعامل باشگاه سیاه جامگان اضافه کرد: ما به عنوان یک تیم فوتبال به جامعه خدماتی ارائه می‌دهیم ولی از آن طرف هیچ‌چیزی به ما نمی‌رسد. در این حالت می‌توان گفت در حال انجام کار خیر هستیم ولی این چه کار خیری است که در آن به ما فحش داده می‌شود و اگر به مشکل مالی برخورد می‌کنیم تمامی رسانه‌ها علیه ما می‌نویسند. 

وی ادامه داد: طی این شش سال هیچ منفعتی تیم‌داری در فوتبال برای ما و خانواده عباسی نداشته است اگر ما به دنبال سود بودیم همان ابتدای فصل ۱۵ میلیارد، تیم را می‌فروختیم و حتی اگر پول آن را در بانک قرار می‌دادیم حداقل ماهی ۳۰۰ میلیون تومان سود می‌گرفتیم و خودمان را درگیر این موضوعات نمی‌کردیم.

عباسی با بیان این که آبروی فوتبال استان در خطر است ادامه داد: متاسفانه دیگر توان ادامه نداریم. باید یک گلایه از استانداری بگویم که قرار بود با اسپانسری همکاری کنیم و آن‌ها خواسته بودند که ما نامه‌ای از سوی یکی از معاونین استاندار برای آنها ببریم با این مضمون که حمایت از تیم حمایت از ورزش استان است اما آنقدر رفتیم و آمدیم و در نهایت همین نامه نیز به امضا نرسید و نتوانستیم اسپانسر را جذب کنیم. 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار