کد خبر: 833241
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۰

لیگ برتر والیبال - بانک سرمایه - عبادی پور - قائمی

تیم والیبال بانک سرمایه با تکرار برد دور رفت برابر هاوش گنبد همچنان صدرنشین لیگ باقی ماند.

به گزارش ایسنا، در اولین بازی از هفته هجدهم لیگ برتر والیبال تیم های بانک سرمایه و هاوش گنبد از ساعت ۱۵ در خانه والیبال به مصاف هم رفتند که در پایان تیم بانک سرمایه موفق شد با نتیجه سه بر صفر بر هاوش قعر نشین غلبه کند.
در ست اول بر خلاف انتظار هاوش کم اشتباه ظاهر شد و بازی تا امتیاز ۱۳ برابر پیش میرفت. در ادامه بانک سرمایه با عملکرد بهتر در دفاع روی تور توانست اختلاف سه امتیازی ایجاد کند و بازی ۱۶ بر ۱۳ به سود میزبان شود. شاگردان مصطفی کارخانه فاصله را بیشتر کردند و ست را با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ از آن خود کردند.
در ست دوم هاوش گنبد با سرویس های خوبی که در ابتدا زد توانست ۴ بر یک از میزبان قدرتمندش پیش بیافتد ولی پس از تایمی که مصطفی کارخانه درخواست کرد ورق برگشت و این بار بانک سرمایه با چهار امتیاز پشت سر هم ۵ بر ۴ از میهمان پیش افتاد. در ادامه هاوش پر اشتباه ظاهر شد و تیم باتجربه تهرانی از این فرصت استفاده کرد و ۱۰ بر ۶ پیش افتاد. در ادامه اختلاف بیشتر شد و بانک سرمایه ۲۰ بر ۱۳ جلو افتاد و در پایان ۲۵ بر ۱۹ این ست را نیز پیروز شد.
در ست سوم برخلاف ست های قبل تیم پرمهره سرمایه بازی را طوفانی آغاز کرد و چهار بر یک پیش افتاد. میزبان بر بازی مسلط بود و فاصله زیادتر و نتیجه ۱۲ بر ۶ شد. در پایان شاگردان محمدی راد نتوانستند اشتباهات خود را جبران کنند و ۲۵ بر ۲۰ این ست و در مجموع بازی را واگذار کرند.
بانک سرمایه هم با برد سه بر صفر در این بازی ۴۴ امتیازی شد و صدرنشین باقی ماند .
در دیگر بازی مهم هفته پیکان میزبان شهرداری اراک خواهد بود و در ارومیه، شهرداری این شهر میزبان به مصاف هم نام تبریزی خود می رود.
انتهای پیام

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار