کد خبر: 833238
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۸

آندر هررا

هافبک اسپانیایی منچستریونایتد به تمجید از پل پوگبا پرداخت و اظهار کرد او این توانایی را دارد که در هر لحظه سرنوشت بازی را عوض کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی تلگراف، پل پوگبا بعد از شروعی ضعیف در منچستریونایتد رفته رفته جایگاه خود را در این تیم پیدا کرد و توانست بازی‌های مهم و موثری از خود نشان داد. روند صعودی پوگبا در بازی‌های گذشته بسیار چشمگیر بوده است؛ طوری که بارها مورد تمجید ژوزه مورینیو سرمربی تیم قرار گرفته است.

اینبار آندر هررا به تمجید از پل پوگبا پرداخته است. او در گفت‌وگو با دیلی تلگراف گفت: بازی در کنار پوگبا برای من افتخار است. او بهترین هافبک جهان است و حرکاتی که در تمرینات و بازی‌های تیم نشان می‌دهد را دیگر بازیکنان هم پست او نمی توانند نشان بدهند. او بازیکنی است که می‌تواند در یک ثانیه همه چیز را تغییر بدهد. درست مثل زلاتان. به همین خاطر حضور پوگبا در هر بازی نقطه قوت ما محسوب می شود. او در هر بازی توانایی زدن گل دارد و به خوبی بازی هجومی را به نمایش می‌گذارد. 

هررا درباره وضعیت وین رونی، کاپیتان یونایتد هم گفت: رونی بازیکنی فوق العاده است. وقتی تیم در لیگ اروپا به پنالتی رسید، او این کار را به بازیکن دیگری چون پوگبا سپرد تا اعتماد به نفس این بازیکنان بالا برود. به همین خاطر است که می‌گوییم رونی فوق العاده است. 

ملی پوش اسپانیا در پایان درباره رقابت با لیورپول گفت: به خوبی از پیشینه این دیدار آگاه هستم. می دانم رقابت این دو تیم خیلی زیاد بوده است ودر سال‌های قبل از الکس فرگوسن لیورپول تیم بهتری بود و قهرمانی های زیادی داشت ولی از وقتی فرگوسن اینجا آمد، آنها دیگر نتوانستند به قهرمانی برسند و الان منچستریونایتد تیم پرافتخاری است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار