کد خبر: 833237
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۷

ادینسون کاوانی

ستاره اروگوئه ای پاری سن ژرمن عنوان کرد مقدمات تمدید قرارداد او با این تیم انجام شده است و دوست دارد با این تیم ادامه دهد.

به گزارش ایسنا و به نقل از اکیپ، ادینسون کاوانی ستاره اروگوئه ای پاری سن ژرمن عنوان کرد اخیرا در جلسه ای با سران باشگاه شرکت کرده است و پیشنهاد تمدید قرارداد را با این تیم پذیرفته و به همین خاطر به کارش در پایتخت فرانسه ادامه خواهد داد. 

به نظر می رسد کاوانی سرانجام از شرایط و حقوق پیشنهادی فرانسوی ها کاملا راضی خواهد بود. به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، ادینسون کاوانی در آستانه تمدید قرارداد دو ساله با پاری سن ژرمن است. با قرارداد جدید او می تواند سالیانه ۸ میلیون یورو به علاوه ۲ میلیون پاداش دریافت کند. نام کاوانی در نزدیکی یونایتد هم شنیده شده بود.

مدیر پاریسن ژرمن، پاتریک کلایورت، چند ماه پیش پیشنهاد تمدید قرارداد به کاوانی ارائه داد اما توافق حاصل نشد. حالا به نظر می رسد پاریسی ها پیشنهاد تمدید قرارداد برای دو سال دیگر، همراه با اضافه کردن دستمزد ارائه دادند.

کاوانی درباره تمدید قرارداد با این تیم گفت: از حضور در پاریس راضی هستم و لذت می برم و خیلی خوشحال هستم که قرار است در این تیم برای چند سال دیگر بمانم.

پاری سن ژرمن روز گذشته موفق شد با برری یک بر صفر برابر رن دور برگشت لیگ فرانسه را با بردی ارزشمند خارج از خانه آغاز کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار