کد خبر: 833233
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۱
مدیرکل ورزش البرز:
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با بیان اینکه در استان البرز خانه جوان نداریم گفت: امکانات ورزشی استان البرز بسیار پایین است.

امیر غفرانی در نشست مجمع خیرین ورزشی و ازدواج استان البرز که در سالن اجتماعات اداره‌ کل ورزش و جوانان استان البرز برگزار شد اظهار داشت: امکانات ورزشی استان البرز بسیار پایین و نیاز ورزشی استان بسیار بالا است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با بیان اینکه از خیرین طلب مشارکت و یاری داریم افزود: امیدواریم بتوانیم با کمک خیرین ورزش‌یار البرزی موفقیت‌های بیشتری در زمینه تامین زیرساخت‌های ورزشی استان داشته باشیم.

غفرانی با بیان اینکه یکی از خیرین قبول کرده است که یک سالن چندمنظوره در مجموعه ورزشی انقلاب احداث کند افزود: کلنگ این سالن ورزشی امروز به زمین می‌خورد.

وی با اشاره به اینکه زیرساخت‌های استان البرز با توجه به جمعیت استان، تعدد قهرمان‌های ورزشی و علاقه‌مندان به ورزش بسیار کمتر از سایر استان‌ها است ادامه داد: به عنوان نمونه شهرستان نظرآباد معدن رشته‌های کشتی، فوتسال و فوتبال در قسمت خانم‌ها و آقایان است.

مدیرکل ورزش و جوانان البرز خاطرنشان کرد: جای جای استان البرز معدنی از نیروهای انسانی در رشته‌های مختلف است.

وی با بیان اینکه در استان البرز خانه جوان نداریم افزود: 8 سمن تخصصی در امر ازدواج در استان فعالیت دارند که بیشتر این‌ها جلسات خود را در پارک‌ها، مساجد و مکان‌های دیگر برگزار می‌کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار