کد خبر: 833231
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۱
عضو شورای اسلامی شهر کرج تاکید کرد
عضو شورای اسلامی شهر کرج با تاکید بر لزوم اجرای راهکارهای ترافیکی و کاهش آلودگی هوا اظهار داشت: با توجه به شرایط جوی و ترافیکی حاکم در کلانشهر کرج طرح زوج و فرد در کلیه معابر کرج لازم الاجرا است.

غفور قاسم پور با بیان اینکه افزایش ناوگان حمل و نقل عمومی، ایجاد خط BRT، معبر سازی از راهکارهایی است که در کلانشهر ها در جهت کاهش ترافیک انجام می شود و کرج نیز در سال های اخیر از این قائده مستثنی نبوده است، گفت: اجرایی شدن این طرح ها علاوه بر هزینه بر بودن، زمان بر نیز می باشد و با توجه به شرایط اضطراری حاکم بر کرج، لازم است دراین راستا تدابیری اندیشیده شود.

 عضو شورای اسلامی شهر کرج بیان داشت: اجرای طرح زوج و فرد در کرج یکی از راهکارهایی است که در سالهای اخیر در ماه پایانی سال به منظور تسهیلات ترافیکی اجرا می شود و با افزایش ترافیک در مقاطع مختلف شاهد اجرایی این امر هستیم، اما در حال حاضر با توجه به شرایط ترافیکی و آلودگی هوا لازم است طرح زوج و فرد در کلیه معابر و در تمام مقطع زمانی اجرا شود.

 قاسم پور همچنین بر لزوم تعطیلی پنج شنبه ها در استان البرز تاکید کرد و افزود: بحران آلودگی هوا معضلی است که نیازمند هم افزایی و بکارگیری تمام راهکار ها است و در این خصوص تعطیلی پنج شنبه ها مهم ترین گام در این راستا است.

 وی تقویت سیستم ناوگان حمل و نقل شهری و اتوبوسرانی و همچنین ایجاد خط ویژه اتوبوسرانی را از دیگر نیازهای اساسی در شهرستان کرج برای کاهش آلودگی هوا دانست و افزود: با تقویت این سیستم تمایل مردم به استفاده از این ناوگان افزایش می یابد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار