کد خبر: 833204
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۷

سویا - رئال مادرید

رئال مادرید پس از ۴۰ بازی پیاپی بدون شکست مغلوب سویا شد.

به گزارش ایسنا، حساس‌ترین بازی هفته هجدهم لیگا یکشنبه شب در ورزشگاه سانچس‌پیسخوان بین دو تیم رئال مادرید و سویا برگزار شد و این دیدار با پیروزی دو بر یک سویا به پایان رسید.

در نیمه اول تلاش دو تیم برای باز کردن دروازه بی‌نتیجه بود و بازی بدون گل تمام شد. در نیمه دوم فشار سویا بیشتر شد اما این تیم نتوانست به گل دست پیدا کند. در دقیقه ۶۴ داور یک پنالتی به نفع رئال مادرید اعلام کرد. دنی کارواخال در محوطه جریمه با خطای دروازه‌بان میزبان متوقف شد و کریستیانو رونالدو ضربه پنالتی را تبدیل به گل کرد. در دقیقه ۸۵ سرخیو راموس به اشتباه دروازه مادرید را باز کرد تا بازی به تساوی برسد اما در دقایق اضافه مادرید گل دوم را نیز دریافت کرد تا رکورد ۴۰ بازی بدون شکست این تیم به پایان برسد.

رئال مادرید با ۴۰ امتیاز در صدر باقی ماند و سویا ۳۹ امتیازی شد و رتبه دوم را به خود اختصاص داد. در نخستین بازی امروز والنسیا توانست پس از سه ماه در لیگا پیروز شود. این تیم دو بر یک اسپانیول را شکست داد. در دیگر دیدار سلتاویگو با یک گل برابر آلاوس پیروز شد و دیدار تیم‌های اوساسونا و گرانادا با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار