کد خبر: 833184
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۴
شهردار تبریز در صحن علنی شورا عنوان کرد؛
شهردار تبریز گفت: مطابق اساس‌نامه ورزشی شهرداری تبریز، رویکردهای ورزشی شهرداری محدود به ورزش همگانی نیست و ورزش‌های رقابتی و قهرمانی را نیز در بر می‌گیرد.
دکتر صادق نجفی  در پاسخ به تذکر یکی از اعضا خاطرنشان کرد: شهرداری تبریز علاوه بر توسعه زیرساخت‌های ورزشی، با حمایت از 33 تیم قهرمانی در رشته‌های مختلف ورزشی و همچنین توجه ویژه به ورزش پایه، نقش عمده را در شاخص ورزشی شهر تبریز بر عهده دارد.
وی با بیان این که  ماشین‌سازی قدیمی‌ترین تیم ورزشی تبریز است که بر اثر مشکلات چندین‌ساله، در وضعیت نامساعدی به سر می بُرد اظهار داشت: این تیم اصیل و قدیمی، طبق خواسته هواداران پرشور، با تصویب شورا، مورد حمایت شهرداری تبریز قرار گرفت. با صعود ماشین‌سازی شهرداری تبریز به لیگ برتر، تبریز در سه تیم لیگ برتری حضور فعال دارد که این امر، نقش موثر در معرفی نام و نشان تبریز 2018 در شبکه‌های رسانه‌ای و فرصت‌های ورزشی داشته است.
شهردار تبریز در ادامه به روند پرداخت حقوق کارکنان شهرداری تبریز، اشاره کرد و افزود: پرداخت حقوق کارکنان، اولویت اول حوزه مالی شهرداری تبریز است و شهرداری تبریز بدون تاثیرپذیری از جنجال‌آفرینی‌ها، این اولویت را با توجه ویژه اجرا می کند.
وی با بیان این که پرداخت به موقع حقوق کارکنان، بدون تاثیرپذیری از حاشیه‌سازی‌ها  پیگیری می شود، متذکر شد: تمام تلاش خود را برای پرداخت حقوق‌ها در موعد مقرر به کار گرفته‌ایم اما اجازه نمی‌دهیم این موضوع،  مورد برخی بهره‌برداری‌ها قرار گیرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر