کد خبر: 833182
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰
بازیگر تلویزیون و سینمای کشور
بازیگر سینما و تلویزیون کشور گفت: جذب جوانان به سمت هنر علاوه بر تقویت روح و توان آن‌ها می‌تواند در کاهش معضلات اجتماعی نیز اثربخش باشد.

شیرین بینا در خصوص جایگاه تئاتر اظهار کرد: مراسم‌هایی مانند جشنواره تئاتر در تبریز کم‌رنگ بوده و ظرفیت استان آذربایجان‌شرقی در جهت برپایی تئاترهای خوب بسیار زیاد است.

وی با بیان اینکه در راستای هنر باید حمایت اصولی صورت گیرد، گفت: با این حمایت انگیزه مضاعف به هنرمندان عرصه تئاتر ایجاد می‌شود؛ زیرا هنرمندان تمام زندگی خود را برای کار خود می‌گذارند و با علاقه پیش می‌روند.

بازیگر سینمای کشور با اشاره به اینکه تئاتر یک کار فرهنگی است و کارهای فرهنگی ارزش بیشتری دارند، گفت: باید حمایت از هنرمندان مد نظر بوده تا با این اهمیت، نسل آینده را تشویق به سمت هنر کرده و معضلات اجتماعی را به راحتی حل کرد.

وی افزود: با توجه به قدمت دیرین کشور در زمینه هنرپروری و هنرخیزی، باید این هنر احیا و حفظ شود و از این راه بتوان فرزندان خود را جذب هنر کنیم.

بینا با تأکید بر اینکه جذب جوانان به هنر معضلات اجتماعی را بهبود می‌بخشد، تصریح کرد: عجین شدن جوانان با هنر منجر می‌شود جوانان هیچ‌گاه به سمت انحرافات کشیده نشوند و حتی تمایل به تماشای فیلم‌های ماهواره‌ای نیز در بین جوانان کم می‌شود.

این بازیگر سینما و تلویزیون خاطرنشان کرد: زمانی که وقت یک جوان با هنر، کارهای سازنده و کارهای فرهنگی پر شود، روح و توان جوان نیز سلامت خواهد بود و علاوه بر این‌ها فرهنگسازی عظیم در جامعه صورت می‌گیرد.

وی با تأکید بر اینکه وظیفه همه هنرمندان و اهل قلم در زمینه معرفی و نشاندن هنر در جایگاه اصلی خود است، گفت: اشاعه این فرهنگ و ایجاد بستر مناسب برای رشد و فرهنگ جامعه موثر بوده و جایگاه ایران که قدمت هزار ساله دارد همچنان خواهد درخشید.

بینا اذعان داشت: جوانان شهرستانی بسیار مستعد هستند و این را می‌توان در جشنواره بزرگ کشوری دید که همه سله چهره‌ها جدید و با استعداد که غالبا از شهرستان‌ها هستند، معرفی می‌شود.

وی افزود: جوانان و هنرمندان در شهرستان‌ها با حداقل امکانات به صورت خودجوش اقدام به انجام کارهایی بسیار دیدنی و در شدن ایران اسلامی می‌کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر