کد خبر: 833167
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۰
وزيرخارجه آلباني در رأس هيئتي به تهران آمد
ديتمير بوشاتي، وزير امور خارجه آلباني كه در صدر هيئت سياسي و تجاري به ايران سفر كرده است، روز يك‌شنبه با حسن روحاني رئيس‌جمهور در محل نهاد رياست جمهوري ديدار و گفت و گو كرد.
سفر وزير آلباني به تهران درحالي است كه اين كشور اخيرا به يكي از مكان‌هاي امن براي منافقين تبديل شده است و دو ماه پيش مريم رجوي، سركرده منافقين براي جلوگيري از فروپاشي اين گروهك به آلباني سفر كرده بود.

وزيرخارجه آلباني ديروز با حضور در نهاد رياست جمهوري مورد استقبال حسن روحاني قرار گرفت و دو طرف با يكديگر ديدار و گفت‌وگو كردند. سفر «ديتمير بوشاتي» به دعوت وزير امور خارجه و در چارچوب روابط دوجانبه ايران و آلباني صورت گرفته است. گسترش روابط فيمابين درحوزه‌هاي سياسي، اقتصادي، فرهنگي، مبارزه مشترك با تروريسم، خشونت و افراطي‌گري دربالكان محور گفت‌وگوهاي دو طرف بوده است.

حضور وزيرخارجه آلباني به تهران در زماني انجام شده است كه اين كشور در ماه‌هاي اخير پذيراي تعدادي از اعضاي گروهك منافقين است كه پس از خروج از عراق به اين كشور سفر كرده‌اند. شهريور ماه امسال يك فروند هواپيماي مسافربري امريكا تروريست‌هاي منافقين را كه در اردوگاه ليبرتي، نزديك فرودگاه بين‌المللي بغداد پنهان شده بودند، به آلباني منتقل كرد. همچنين مريم رجوي در آبان ماه گذشته به آلباني سفر و با اعضاي منتقل شده به آلباني ديدار كرد. بر اساس گزارش رسانه‌ها، با بالا گرفتن تنش در لايه‌هاي مختلف فرقه تروريستي منافقين، سركرده اين فرقه با سفر به آلباني، نشست‌هاي لايه‌اي برگزار كرد تا اعضا وفاداري خود به فرقه را از دست ندهند. سركردگان منافقين پس از خروج از عراق در پاريس، پايتخت فرانسه مستقر شدند و برخي از اعضاي اين گروه نيز در آلباني و ساير كشورهاي اروپايي مستقر هستند.
 
سران منافقين در شرايط جديد ارتباطات خود را با دشمنان ايران افزايش داده و با كمك حاميان خود، دور تازه‌اي از جنگ رسانه‌اي و عمليات رواني را آغاز كرده‌اند؛ مسئله‌اي كه نمي‌تواند تأثير راهبردي بر مناسبات ايران با دنياي خارج داشته باشد. در سال‌هاي اخير سركرده منافقين ديدارهايي را با مقامات صهيونيستي و سعودي برگزار كرده است تا از نفوذ آنها براي مقابله با ايران استفاده كند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار