کد خبر: 833166
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۲
حضور پرشور مردم از همه گروه‌ها و سلايق مختلف در مراسم‌هاي گوناگون مرحوم آيت‌ا‌لله هاشمي‌رفسنجاني تمام معادلات دشمن را به هم ريخت.
حجت‌الاسلام ناطق‌نوري، عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام در مراسم هفتمين روز رحلت آيت‌الله هاشمي‌رفسنجاني در مرقد مطهر بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران به تشريح جايگاه ايشان و همچنين فعاليت‌هاي قبل و بعد از انقلاب آن مرحوم پرداخت. وي حضور گسترده مردم انقلابي ايران در اين مراسم را ناشي از ارادت و دلبستگي مردم به خط مقام معظم رهبري دانست و گفت: آيت‌الله هاشمي‌رفسنجاني مصداق بارز انصار و السابقون و الاولين و از افرادي بود كه خداوند از او راضي است. عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام در ادامه با اشاره به اينكه آيت‌الله هاشمي‌رفسنجاني زنده است، به فرمايش‌هاي بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران در خصوص ايشان اشاره كرد و گفت: امام(ره) فرمودند هاشمي زنده است تا نهضت زنده است.

ناطق‌نوري با اشاره به تشييع باشكوه پيكر رئيس فقيد مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: بايد از اين حمايت‌ها و تشييع درس بگيريم تا ديگران بفهمند كه ايران چيست و ايراني كيست؟ وي همچنين در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به سابقه رفاقت 53 ساله مبارزاتي خود پيش از انقلاب و همچنين فعاليت در نظام اسلامي با آيت‌الله هاشمي رفسنجاني از وي به‌عنوان مرد بزرگ تاريخ معاصر ايران ياد كرد. عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام تصريح كرد: شهادت مي‌دهم كه آقاي هاشمي رفسنجاني در همه دوران مبارزات قبل از انقلاب و فعاليت‌هاي بعد از انقلاب كاري براي غيرخدا انجام نداد. عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: يكي از صفات منفي كه آيت‌الله هاشمي رفسنجاني از آن متنفر بود ريا بود، دو چهره و چند چهره بودن، امروز در كشور برخي هزارچهره نيز هستند، هاشمي از ريا، دو چهره بودن و دو گونه سخن گفتن بدش مي‌آمد.
 وي افزود: درس ديگر و منش آيت‌الله هاشمي مقاومت و صبوري بود، او صبر را ذلّه كرد و هنگامي كه كوهي از مشكلات را به دوش مي‌كشيد وقتي وارد جلسه مجمع تشخيص مصلحت مي‌شد با روحيه و خندان بود.
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۴
0
0
در این کشور انقلاب شده ان هم علیه امریکای تحت سلطه و مدیریت صهیونیست با سودای سلطه برا تمام دنیا . بنابراین کشور دیگر نیاز به دیپلماسی وکدائی از امریکا و0000 ندارد . باید یک مرد انقلابی دانا وضد صهیونیست واستکبار و شجاع ودست پاک و واقع بین وبدون توهم و اهل عمل بدون حرف و وعده ومعتقد به نیروی فراوان و دانای ایرانی و با همکاری دوستان در دیگر کشور های دوست مشکلات را حل کند نیاز دارد . شیخ و یقه سفید یا با ریش و بی ریش که با قوانین اسلامی کشور را اداره کند فرقی نمی کند .
ناشناس
|
-
|
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۵
0
0
از دادشتون چه خبر زمین های نور به کجا رسید؟؟؟؟؟؟؟
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار