کد خبر: 833145
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۳
شبكه كودك و نوجوان، فراخوان برنامه‌سازي تلويزيوني براي فصل بهار ۱۳۹۶ شبكه پويا را اعلام كرد.
به گزارش«جوان» به نقل از روابط عمومي شبكه كودك و نوجوان، تمامي برنامه‌سازاني كه توانمندي لازم براي آفرينش برنامه‌هاي تلويزيوني ويژه خردسالان زير شش سال را دارند، مي‌توانند طرح‌هاي خود را براي برنامه‌سازي در موضوعات زير به گروه خردسال شبكه كودك و نوجوان ارسال كنند. 1-  موضوع «ترغيب خردسالان به مطالعه از طريق قصه‌گويي بر اساس كتاب‌هاي چاپي» در ۳۰ قسمت هفت دقيقه‌اي با طبقه برنامه‌سازي ب.

2- موضوع «ترغيب خردسالان به هنرورزي از طريق نگارخانه تعاملي با استفاده از نقاشي‌هاي مخاطبان خردسال» در ۹۰ قسمت ۱۲ دقيقه‌اي با طبقه برنامه‌سازي ج. 3- موضوع «ترغيب خردسالان به ورزش» در ۳۰ قسمت ۱۲ دقيقه‌اي با طبقه برنامه‌سازي ج.

4- موضوع «ترغيب خردسالان به حضور در محيط مسجد» در ۳۰ قسمت ۱۲ دقيقه‌اي با طبقه برنامه‌سازي ج. ۵- موضوع «گردآوري تعاملي و نمايش قطعات كلامي و تصويري طنز براي خردسالان» با طبقه برنامه‌سازي ج.

اولويت پذيرش طرح‌ها، با گروه‌هايي است كه ضمن دارا بودن توانمندي‌هاي هنري لازم، بر مباني تربيت اسلامي تسلط داشته باشند و در شهرهايي خارج از تهران، اقدام به توليد برنامه كنند. بديهي است طرح‌ها به نوبت زماني دريافت، مورد بررسي قرار خواهند گرفت. تمامي تهيه‌كنندگان و برنامه‌سازان علاقه‌مند مي‌توانند طرح‌هاي خود را در موضوعات مذكور، به همراه پيشينه هنري‌شان تا هشتم بهمن ۱۳۹۵ از طريق رايانامه به نشاني  pooyatv@irib.ir ارسال كنند. همچنين شماره تلفن ۲۲۰۷۹۳۲۱، پاسخگوي پرسش‌هاي احتمالي خواهد بود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار