کد خبر: 833126
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۹
پسر جوان قتل 3 عضو خانواده‌اش را انكار كرد
پسري دانشجو كه دو سال قبل پس از مصرف شيشه سه‌عضو خانواده‌اش را به قتل رسانده بود، ‌گفت به دليل اختلاف هميشگي والدينش بيشتر وقت خود را بيرون از خانه صرف مي‌كرد.
به گزارش خبرنگار ما، جلسه رسيدگي به پرونده روز گذشته در شعبه دهم دادگاه كيفري يك استان تهران برگزار شد. ابتداي جلسه نماينده دادستان در جايگاه قرار گرفت و در شرح كيفرخواست گفت: متهم 25 ساله‌ كه رضا نام دارد، دانشجوي مهندسي نفت و معتاد به مواد مخدر است. او هشتم آذرماه سال 93 به اتهام قتل سه عضو خانواده‌اش دستگيرشد. رضا در بازجويي‌ها به جرمش اعتراف كرده و گفته است: شب حادثه ابتدا پدر، مادر و پدربزرگم را با آبميوه مسموم و بيهوش كردم و بعد با ضربات چاقو آنها را به قتل رساندم.  نماينده دادستان ادامه داد: متهم در اولين جلسه رسيدگي به پرونده‌ كه در شهريورماه امسال در همين شعبه تشكيل شد، اظهارات خود را تغيير داده است و مدعي شد كه تنها در قتل پدرش نقش داشته است.
 نماينده دادستان متهم را گناهكار دانست و براي او درخواست صدور مجازات قانوني كرد. بعد از اينكه اولياي دم درخواست قصاص كردند، متهم به درخواست قاضي قربان‌زاده در جايگاه قرار گرفت و گفت: من فقط يك قتل را قبول دارم. در بازجويي‌ها به خاطر فشارهاي مأموران مجبور شدم هر سه قتل را بپذيرم.

شب حادثه وقتي از اتاق بيرون آمدم، پدرم با ضربات چاقو پدربزرگ و مادرم را به قتل رسانده بود. با ديدن آن صحنه عصباني شدم و پدرم را با چند ضربه چاقو كشتم.  متهم بعد از شرح دوباره حادثه در آخرين دفاع گفت: به خاطر اختلافات پدر و مادرم خيلي تحت فشار بودم. به همين دليل سعي مي‌كردم خودم را بيشتر بيرون از خانه سرگرم كنم. در باشگاه ورزشي با پسري كه در ساختمان ما زندگي مي‌كرد، آشنا شدم. وقتي با او از مشكلاتم در خانه گفتم، تشويقم كرد براي اينكه آرام شوم شيشه مصرف كنم. بعد از آن بود که معتاد به شيشه موادر مخدر شدم. من از كودكي با خانواده مادرم بزرگ شدم و به آنها بيشتر مأنوس بودم، نمي‌دانم چرا فكر مي‌كنند پدربزرگم را كشته‌ام. من فقط پدرم را كشته‌ام.  هيئت قضايي بعد از شنيدن آخرين دفاع متهم و اظهارات شاهدان وارد شور شد‌. 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار