کد خبر: 833123
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۹
مرد موتور سوار وقتي متوجه فرار جيب‌بر از دست مردم شد، مأموران گشت پليس را از ماجرا باخبر كرد.
به گزارش خبرنگار ما، ساعت 10 صبح روز سه‌شنبه، 14 دي‌ماه بود كه مرد موتورسواري خودش را به مأموران گشت كلانتري 115 رازي رساند و نشاني‌هاي مرد سارقي را كه سوار يك خودروي پرايد مسافربر شده بود، در اختيار آنها گذاشت. او در شرح ماجرا گفت: در حال عبور از خيابان بودم كه متوجه شدم عده‌اي از مسافران از اتوبوس تندرو پياده شده‌اند و در حال تعقيب مردي ميانسال هستند. معلوم بود آن مرد ميانسال دزد است و جيب مسافران را خالي كرده است. ديدم كه آن مرد هنگام فرار يك كيف‌دستي را به طرف مردم پرتاب كرد، تا احتمالاً دست از تعقيب او بردارند. او وقتي به من رسيد، خواست تا سوارش كنم و او را از محل دور كنم تا به دست مردم نيفتد كه قبول نكردم. دستش را گرفتم تا مانع فرارش شوم، اما هر طور كه بود، خودش را نجات و به فرارش ادامه داد. بعد هم سوار يك خودروي پرايد مسافربر و از محل دور شد.

با مشخصاتي كه اين موتورسوار در اختيار پليس گذاشت، مأموران گشت خود را به خودروي پرايد مسافربر رساندند و بعد از متوقف كردن خودرو، مرد ميانسال را بازداشت كردند. همزمان چند نفر از مسافران اتوبوس هم در محل حاضر شدند و گفتند كه اين مرد جيب آنها را خالي كرده است.
از آنجا كه احتمال مي‌رفت اين مرد از مجرمان سابقه‌دار باشد به دستور قاضي براي تحقيق بيشتر در اختيار كارآگاهان پايگاه هفتم پليس اگاهي قرار گرفت. بررسي سوابق او زود نشان داد كه حسن. ف 56 ساله يكي از جيب‌برهاي معروف است كه از سال 1386 بارها دستگير شده و به زندان افتاده است. كارآگاهان همچنين در بررسي شكايت‌هاي مطرح شده شاكيان بيشتري را شناسايي كردند. آنها هم بعد از حضور در اداره پليس حسن را به عنوان سارق شناسايي كردند. سرهنگ كارآگاه حمدالله عليزاده، رئيس پايگاه هشتم پليس آگاهي تهران بزرگ از شهرونداني كه به اين شيوه در ايستگاه‌ها يا اتوبوس‌هاي تندرو هدف جيب‌بري قرار گرفته‌اند، خواست براي طرح شكايت به پايگاه هشتم پليس آگاهي تهران بزرگ در ميدان حر – انتهاي خيابان 12 فروردين مراجعه كنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار