کد خبر: 833108
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۰
در واکنش به فضاسازی‌های اخیر علیه اطلاعات سپاه
فضاسازي برخي رسانه‌هاي ضدانقلاب و وابسته به سرويس‌هاي جاسوسي بيگانه عليه سازمان اطلاعات سپاه پاسداران، ناشي از مقابله قاطع اين سازمان با عناصر نفوذي و حلقه‌هاي اصلي فساد اقتصادي در كشور است. سردار نجات: در مبارزه با مفاسد اسیر جوسازی‌ها نمی‌شویم
فضاسازي برخي رسانه‌هاي ضدانقلاب و وابسته به سرويس‌هاي جاسوسي بيگانه عليه سازمان اطلاعات سپاه پاسداران، ناشي از مقابله قاطع اين سازمان با عناصر نفوذي و حلقه‌هاي اصلي فساد اقتصادي در كشور است.
سردار حسين نجات جانشين سازمان اطلاعات سپاه پاسداران در حاشيه بازديد از نمايشگاه توانمندي‌هاي اطلاعاتي مركز مقابله با جرائم سازمان‌يافته اقتصادي سازمان اطلاعات سپاه در گفت‌وگو با فارس، پيرامون فضاسازي عناصر معاند و ضدانقلاب عليه اين سازمان گفت: از آنجا كه مقابله با جريان‌هاي جاسوسي كه قصد نفوذ در اركان قدرت نظام جمهوري اسلامي را دارند و برخورد با گروهك‌هاي تروريستي كه به دنبال ايجاد ناامني در كشور هستند از اولويت‌هاي اصلي سازمان اطلاعات سپاه است، برخوردهاي اخير صورت‌گرفته با شبكه‌هاي فساد اقتصادي و برخي عناصر جاسوسي در حوزه فرهنگي و اجتماعي موجب به خطر افتادن و تقلاي مفسدان و جاسوسان و فضاسازي رسانه‌هاي مرتبط با آنها عليه اين سازمان شده است.
وي همچنين ادامه داد: مشي سازمان اين است كه بدون كوچك‌ترين توجه و تأثيرپذيري از جوسازي‌ها هرجا كه حقوق ملت، امنيت كشور و پاسداري از انقلاب اقتضا كند در هماهنگي كامل با دستگاه قضايي به وظيفه انقلابي خود در برخورد با عوامل مخل پيشرفت و امنيت اقتصادي و اجتماعي عمل كند. نجات افزود: در راستاي صيانت از كارآمدي دستگاه‌هاي نظام، برنامه اين سازمان اطلاع‌رساني بهنگام به مسئولان و پيشگيري از نفوذ و فساد است. جانشين سازمان اطلاعات سپاه درباره انتشار شايعاتي در خصوص دخالت بعضي از اعضاي اين سازمان در مفاسد اقتصادي و دستگيري آنها، اين موضوع را كذب و دروغ‌سازي برخي رسانه‌هاي وابسته به دشمن دانست و افزود: دروغ‌پردازي چند رسانه معلوم‌الحال طي چند روز اخير، تلاشي از سوي عناصر مرتبط با متهمان دستگير شده براي جلوگيري از روند رسيدگي قضايي است.
وي در ادامه اعلام كرد: در روزهاي آتي خبرهاي مهمي از برخورد با باندهاي متخلف و بزرگ اقتصادي و شبكه‌هاي نفوذي مرتبط با سرويس‌هاي بيگانه به اطلاع مردم خواهد رسيد.
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
United States
|
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۴
0
0
بسیار طبیعی و روشن است که تبهکاران ومفسدان برای رهائی از چنگ قانون و فرار از مجازات هر نوع سرو صدائی و حتی جنجالو اشوبی ایجاد نمایند .
لذا صمن مدیریت وکنترول اعمال مفسدین باید باقدرت وشدت وبدون کمترین ملاحظه با مفسدین مبارزه کرد وان ها را مجازات نمود . چون وقتی جوانان وطن پرست روی مین می پریدند این خائنین با سند سازی وحقه بازی ثروت ملت را چپاول می کردند . این مفسدین نه مسمان هستند ونه خدا را می شناسند و نه برای ملت و وطن ارزش واحترام قائل هستند . چون در همه ادیان وباور ها حتی بت پرستی دزدی گناه است .
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار