کد خبر: 833028
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۹
رئیس سازمان برنامه و بودجه استان اردبیل:
رئیس سازمان برنامه و بودجه استان اردبیل گفت: در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل و با هدف توانمندسازی و حمایت از بخش خصوصی 116 پروژه قابل واگذاری به بخش خصوصی شناسایی شده است.

داود شایقی در گفتگو با خبرنگار جوان آنلاین در اردبیل، اظهار کرد: یکی از بندهای مورد تاکید ستاد اقتصاد مقاومتی واگذاری پروژه های عمرانی به بخش خصوصی و استفاده از ظرفیت آنها در اجرای طرح های عمرانی است که برای استان اردبیل نیز 53 پروژه در این زمینه تعهد شده است تا در سال جاری به بخش خصوصی واگذار شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان اردبیل با بیان اینکه تاکنون با مساعدت و همکاری دستگاه های مختلف اجرایی 82 جلسه برای واگذاری پروژه ها به بخش خصوصی برگزار شده است خاطرنشان کرد: ما در استان اردبیل 116 پروژه را در این زمینه شناسایی کردیم که از این تعداد تاکنون 51 پروژه به بخش خصوصی واگذار شده است.

شایقی افزود: استان اردبیل براساس گزارش سازمان برنامه و بودجه کشور و اعلام معاون اول رئیس جمهور که در دی ماه اعلام شده است رتبه اول کشور را در واگذاری پروژه ها به بخش خصوصی کسب کرده است.

دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی استان اردبیل تصریح کرد: در ستاد اقتصاد مقاومتی از دستگگاه ها خواسته شده است به دلیل محدودیت اعتبارات دولتی نهایت سعی و تلاش خود را در استفاده از منابع غیردولتی به کار گیرند.

شایقی با بیان اینکه حضور بخش خصوصی در اجرای پروژه های عمرانی استان اردبیل امیدوار کننده است و امیدواریم امسال بیش از تعهد استانی در واگذاری 53 پروژه به بخش خصوصی بتوانیم عملکرد مناسبی را شاهد باشیم ادامه داد: تمام تلاش ما بر این است تا کلیه 116 پروژه شناسایی شده را به بخش خصوصی واگذار کنیم که قطعا تا آخر امسال به انجام خواهد رسید.

وی ورزش و جوانان، آب منطقه ای، آب و فاضلاب شهری و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری را از دستگاه های موفق و پیشتاز در واگذاری پروژه ها به بخش خصوصی اعلام کرد و گفت: پروژه های قابل واگذاری جهاد کشاورزی، نوسازی مدارس، فنی و حرفه ای و ارشاد اسلامی در مرحله انتشار آگهی و فراخوان قرار گرفته است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر